Sorting
Source
Katalog centralny
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Author
Giza Andrzej (1975- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Artyści europejscy
(1)
Mecenat
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Sztuka europejska
(1)
Teoria sztuki
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Subject: time
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Kreowanie marek kultury : historia, współczesność, perspektywy / Andrzej Giza. - Kraków : Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o., 2022. - 190, [2] strony : ilustracje (głównie kolorowe), faksymilia, fotografie, portrety ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 176-180. Indeks.
I. SZTUKA JAKO NARZĘDZIE WŁADZY: 1. Twórcy i ich kariery w kontekście przemian historycznych i światopoglądowych od XV wieku do XX wieku, 2. Komunikacja sztuki i idei - wybrane międzynarodowe wystawy na przełomie XIX i XX wieku, 3. Wiek XX - konteksty sztuki, rewolucje i manifesty ; II. PUBLIC RELATIONS, MARKETING I REKLAMA: 1. Grupy odbiorcze, liderzy opinii i ambasadorzy marki, 2. Komunikacja poprzez media i platformy społecznościowe, 3. Sponsoring jako narzędzie w działaniach komunikacyjnych ; III. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MAREK KULTURY - WYBRANE ZAGADNIENIA: 1. Menadżer kultury - mentor, agent, kreator, 2. Komunikacja a kreowanie wizerunku, 3. Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WM-Ksieg 3560 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again