Przemysły kreatywne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Pięta-Kanurska Małgorzata
(1)
Szara Katarzyna
(1)
Wojnar Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Przemysły kreatywne
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 238)
Bibliogr., netogr. s. [154]-160.
Streszcz. ang.
Miejsce metropolii we wspołczesnej przestrzeni społeczno-ekonomicznej ; Metropolie w ujęciu teoretycznym ; Sektor kreatywny a kształtowanie się metropolii ; Znaczenie kreatywnych klastrów dla rozwoju metropolii ; Działania Unii Europejskiej na rzecz rozwoju kreatywnych metropolii ; Sektor kreatywny a rozwój funkcji metropolitalnych największych polskich miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 23)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 298-326.
Streszczenie w języku angielskim.
1. ZAŁOŻENIA BADAWCZE: 1.1. Problematyka badawcza, 1.2. Cel i hipotezy, 1.3. Metodyka i przedmiot badań ; 2. KAPITAŁ KREATYWNY W TEORII NAUK EKONOMICZNYCH: 2.1. Identyfikacja i istota kreatywności, 2.2. Kreatywność jako podstawa działań przedsiębiorczych i tworzenia innowacji, 2.3. Miejsce kreatywności w teorii „twórczej destrukcji” J.A. Schumpetera, 2.4. Istota teorii klasy kreatywnej R. Floridy, 2.5. Zakres przedmiotowy kapitału kreatywnego ; 3. POJĘCIE ROZWOJU W LOKALNEJ PRZESTRZENI TERYTORIALNEJ Z UWZGLĘDNIENIEM WYMIARU GOSPODARCZEGO I SPOŁECZNEGO: 3.1. Założenia rozwoju regionalnego i lokalnego, 3.2. Lokalizacja jako wyznacznik rozwoju regionalnego, 3.3. Teorie wzrostu i rozwoju, 3.4. Uwarunkowania rozwoju lokalnego ; 4. IDENTYFIKACJA DZIAŁAŃ LOKALNYCH WPŁYWAJĄCYCH NA ROZWÓJ KAPITAŁU KREATYWNEGO: 4.1. Rola samorządu terytorialnego w kreowaniu polityki rozwoju lokalnego, 4.2. Specyfika polityki rozwoju gospodarczego, 4.3. Glokalizacja jako wynik procesów lokalizacji i globalizacji, 4.4. Gmina jako lokalny system kreatywności rozwoju społeczno-gospodarczego, 4.5. Podział i charakterystyka wybranych czynników determinujących występowanie kapitału kreatywnego ; 5. POTENCJAŁ LOKALNY PODKARPACIA W ZAKRESIE ROZWOJU KAPITAŁU KREATYWNEGO: 5.1. Podkarpacie jako terytorium ukierunkowane na rozwój, 5.2. Urzędy gmin jako miejsce do rozwoju kreatywności, 5.3. Przedsiębiorczość i innowacyjność w podkarpackich przedsiębiorstwach jako środowisko dla kreatywności, 5.4. Oddziaływanie infrastruktury kultury na rozwój lokalny, 5.5. Determinanty i ograniczenia rozwoju lokalnego w opinii administracji i mieszkańców ; 6. OCENA GMIN WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO WEDŁUG ZMODYFIKOWANYCH ZMIENNYCH OPISUJĄCYCH KATEGORIE "3T": 6.1. Dobór wskaźników do analizy i charakterystyki gmin Podkarpacia ze względu na kategorię talentu, technologii, tolerancji i infrastruktury kultury, 6.2. Zagregowana ocena gmin Podkarpacia w układzie przyjętych zmiennych, 6.3. Potencjał gmin do aktywizacji kapitału kreatywnego, 6.4. Znaczenie zmiennych opisujących kategorie "3T" w opinii respondentów, 6.5. Typologia gmin na podstawie ocen zmiennych opisujących kategorie "3T" przez respondentów ; 7. KIERUNKI ROZWOJU KAPITAŁU KREATYWNEGO W GMINACH I ICH ZWIĄZEK Z DETERMINANTAMI ROZWOJU: 7.1. Wpływ uwarunkowań na rozwój kapitału kreatywnego, 7.2. Nowe czynniki aktywizujące kapitał kreatywny, 7.3. Związki ocen czynników z lokalizacją i oceną rozwoju lokalnego, 7.4. Budowa koncepcyjnego modelu rozwoju kapitału kreatywnego na poziomie lokalnym, 7.5. Komparatywna konfrontacja wyników badań własnych i obcych w aspekcie uwarunkowań rozwoju kapitału kreatywnego ; Podsumowanie i wnioski ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polska klasa kreatywna / Katarzyna Wojnar. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2016. - 371 s. : il. kolor. ; 25 cm.
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 356-371.
1. Kreatywność a rozwój społeczno-gospodarczy ; 2. Koncepcja klasy kreatywnej ; 3. Klasa kreatywna w polskich miastach ; 4. Strategie życiowe i zawodowe polskiej klasy kreatywnej ; 5. Styl życia polskiej klasy kreatywnej ; 6. Klasa kreatywna a sektory kreatywne ; 7. Wnioski i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104017 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej