Stępień Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Stępień Beata
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Bogactwo
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość życia
(1)
Luksus
(1)
Powieść obyczajowa amerykańska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-lit.amer. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
1. Transakcje w handlu zagranicznym - ogólna charakterystyka; 2. Zawieranie umów - oferta i kontrakt w handlu zagranicznym; 3. Formuły handlowe incoterms; 4. Warunki i zabezpieczenia płatności w handlu zagranicznym; 5. Spedycja i transport towarów w handlu zagranicznym; 6. Odprawa celna towarów; 7. Ubezpieczenia w obrocie międzynarodowym; 8. Podatki pośrednie w obrocie międzynarodowym; 9. Dokumenty w handlu zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach. 305-344.
I. FILOZOFICZNA I SPOŁECZNA NATURA WARTOŚCI: 1. Wartość jako kategoria filozoficzna: Klasyczne ujęcia wartości - od Demokryta do I. Kanta ; W kierunku współczesnego ujęcia wartości w filozofii ; Konsekwencje filozoficznej debaty o wartości dla rozumienia luksusu ; 2. Socjologiczne ujęcia wartości 1.2.1. Wartości jako konstrukty kształtowane społecznie: Wartości uniwersalne a społecznie zróżnicowane ; Znaczenie socjologicznych badań dotyczących wartości w analizie luksusu ; 3. Psychologiczne ujęcia wartości i wartościowania: Znaczenie afektu w procesie kształtowania wartości i wartościowania ; Przetwarzanie informacji w procesie wartościowania i podejmowania decyzji ; Znaczenie dorobku psychologii w analizie luksusu ; II. POJMOWANIE I BADANIE WARTOŚCI W NAUKACH EKONOMICZNYCH: 1. Rozumienie wartości w ekonomii: Wartość w rozważaniach ekonomicznych do momentu powstania ekonomii jako nauki ; Poglądy na wartość w ekonomii - od D. Ricardo do ukształtowania ekonomii neoklasycznej ; W kierunku rewolucji poglądów na temat wartości w ekonomii - od J.R. Hicksa do dziś ; Konsekwencje pojmowania wartości w ekonomii dla analizy wartości luksusu ; 2. Ujęcie wartości w badaniach z obszarów zarządzania i zachowań konsumentów: Definiowanie wartości postrzeganej przez klienta (WPK) w obszarze zarządzania i teorii zachowań konsumentów ; Składowe wartości postrzeganej przez konsumenta ; 3. Narzędzia pomiarowe wartości postrzeganej przez konsumenta - dlaczego metody ilościowe przeważają w badaniach? ; 4. Wartość jako kategoria badawcza - podsumowanie ; III. CECHY LUKSUSU I HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA: 1. Definicja luksusu - co jest, a co nie jest luksusem? ; 2. Cechy dóbr luksusowych: Rzadkość występowania a wysoka cena ; Artyzm a polisensualność ; Wysoka jakość a funkcjonalność ; Luksus jako symbol społecznego pragnienia i moralnego napiętnowania ; 3. Ewolucja konsumpcji i produkcji dóbr luksusowych - rys historyczny: Luksus przed powstaniem zjawiska masowego konsumpcjonizmu ; Demokratyzacja luksusu - od rewolucji przemysłowej do dziś ; IV. PODAŻ LUKSUSU; STRUKTURA, DYNAMIKA, STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW: 1. Globalny rynek luksusu - struktura i dynamika sprzedaży: Struktura i dynamika sprzedaży produktów luksusowych w podziale na rynki geograficzne ; Kategorie dóbr i usług luksusowych i ich udział w globalnym rynku ; 2. Konkurenci na rynku dóbr luksusowych ; 3. Luksusowa marka 4.3.1. Cechy i odmiany marek dóbr luksusowych: Piramida luksusu a pozycja marek ; Piramida czy gruszka? - konsekwencje demokratyzacji luksusu a migracje i rozciąganie marek ; 4. Modele biznesu na rynku dóbr luksusowych: Strategie związane z architekturą zaopatrzenia i produkcji ; Strategie komunikacji ; Strategie dystrybucji i sprzedaży ; Strategie fonetyzacji ; 5. Konfiguracje właścicielskie a modele biznesowe na rynku dóbr luksusowych ; 6. Konsekwencje zmian struktury i dynamiki rozwoju rynku luksusu dla propozycji wartości - podsumowanie ; V. ZAKRES I METODYKA BADAŃ LUKSUSU - WARTOŚCI A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Potrzeby, preferencje i postawy a wartości związane z luksusem ; 2. Wartości a wybory i zachowania konsumentów ; 3. Zakres i metody badania luksusu - przegląd dotychczasowego dorobku naukowego ; 4. Zakres i metody badań obcych i własnych dotyczących luksusu, przedstawione w monografii: Zakres, metodyka, przebieg badań własnych ; Opis i charakterystyka treści poszczególnych badań oraz prób badawczych ; Metody analizy wyników badań ; VI. ZRÓŻNICOWANIE PERCEPCJI WARTOŚCI DÓBR LUKSUSOWYCH WŚRÓD KONSUMENTÓW NA POSZCZEGÓLNYCH RYNKACH NARODOWYCH - WYNIKI BADAŃ OBCYCH I WŁASNYCH: 1. Kraj zamieszkania a kultura narodowa i postrzeganie dóbr luksusowych ; 2. Wpływ kraju zamieszkania i kultury narodowej na postrzeganie dóbr luksusowych - przegląd badań obcych ; 3. Wpływ kraju zamieszkania na percepcję wartości dóbr luksusowych wśród konsumentów - wyniki badań własnych: Wymiary kulturowe i religia w analizowanych krajach ; Społeczne i etyczne składniki WLPK ; Hedoniczne, funkcjonalne i estetyczne składniki WLPK ; Postrzeganie ceny dóbr luksusowych w relacji ze społecznymi i z funkcjonalnymi komponentami WLPK ; 4. Wnioski z badań dotyczących zróżnicowania WLPK na rynkach narodowych ; VII. BADANIA WPŁYWU CECH SPOŁECZNO-DEMOGRAFICZNYCH, EKONOMICZNYCH I PSYCHOGRAFICZNYCH NA POSTRZEGANIE WARTOŚCI DÓBR LUKSUSOWYCH: 1. Cechy społeczno-demograficzne i ekonomiczne a postrzeganie luksusu - uwagi wstępne: Wiek jako kryterium globalnej segmentacji konsumentów luksusu? ; Płeć jako czynnik różnicujący podejście do luksusu ; Wykształcenie a percepcja luksusu ; Dochód czy materializm jako kategoria różnicująca postrzeganie luksusu? ; 2. Percepcja wartości dóbr luksusowych przez konsumentów a ich cechy socjodemograficzne i ekonomiczne - wyniki badań obcych: Percepcja luksusu a wiek ; Percepcja luksusu a płeć ; Percepcja luksusu a wykształcenie, dochód i stosunek do materializmu ; 3. Zróżnicowanie WLPK pod względem wieku, płci, wykształcenia i poziomu dochodu - wyniki badań własnych: Badanie WLPK pokoleń Y i X ; Badania WLPK a wykształcenie, płeć i dochód ; Wnioski ; 4. Percepcja wartości luksusu a cechy psychograficzne konsumentów: Międzynarodowa segmentacja konsumentów dóbr luksusowych, oparta na cechach psychograficznych - przegląd badań ; Międzynarodowa segmentacja oparta na cechach psychograficznych - wyniki badań własnych ; Wnioski ; 5. Konsumpcja zorientowana na status, inklinacje naśladowcze i skłonności snobistyczne w ocenie wartości luksusu: Status, konsumpcja na pokaz, pogoń za tłumem i skłonności snobistyczne - przegląd badań obcych, dotyczących dóbr luksusowych ; Pomiędzy snobizmem a pogonią za tłumem w wartościowaniuluksusu - wyniki badań własnych ; 6. Indywidualne cechy konsumentów a ich percepcja luksusu - wnioski ; VII. BADANIE UDZIAŁU POSZCZEGÓLNYCH OGNIW SYSTEMU WARTOŚCI W TWORZENIU PROPOZYCJI WARTOŚCI DLA KONSUMENTA DÓBR LUKSUSOWYCH: 1. Rola poszczególnych ogniw systemu wartości w kreowaniu propozycji wartości dla konsumenta - wprowadzenie ; 2. Ocena wkładu poszczególnych ogniw systemu wartości w tworzenie propozycji wartości dóbr luksusowych - wyniki badań własnych: Postrzeganie wkładu przedsiębiorstw w tworzenie propozycji wartości - wyniki międzynarodowej ankiety skierowanej do konsumentów ; Analiza wywiadów z przedstawicielami przedsiębiorstw na temat ich wkładu w kreowanie propozycji wartości luksusu ; 3. Wkład sprzedawców w tworzenie i komunikowanie propozycji wartości - wyniki badań własnych w branży mody luksusowej: Komponenty propozycji wartości komunikowane przez sprzedawców luksusowej mody ; Komunikowanie idei zrównoważonego rozwoju przez sprzedawców luksusowej mody ; 4. Wnioski z badań dotyczących wpływu przedsiębiorstw na kreowanie propozycji wartości dóbr luksusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107633 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej