Seweryn Renata (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Seweryn Renata (ekonomia)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Turystyka
(4)
Pokolenie Z
(2)
Aktywność turystyczna
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Jakość życia
(1)
Młodzież
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Promocja handlowa
(1)
Turyści
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [133]-148.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
R. I. SENIOR I JEGO POTRZEBY W KONTEKŚCIE PRZEMIAN DEMOGRAFICZNYCH: 1. Starość i wielowymiarowość starzenia się – kwestie teoretyczne ; 2. Zmiany demograficzne i ich następstwa w społeczeństwach ponowoczesnych ; 3. Potrzeby człowieka w wieku senioralnym ; R. II. TURYSTYKA SENIORALNA – ISTOTA, CECHY, FORMY, WYMOGI I BARIERY: 1. Seniorzy jako uczestnicy ruchu turystycznego dawniej i obecnie ; 2. Proces powstawania popytu seniorów na podróże turystyczne ; 3. Motywy i konsekwencje uczestnictwa seniorów w turystyce ; 4. Specyficzne cechy turystyki senioralnej ; 5. Preferowane przez seniorów formy turystyki i niezbędna infrastruktura ; 6. Bariery uprawiania turystyki senioralnej i przewidywania dotyczące jej przyszłości ; 7. Wyniki wybranych badań dotyczących turystyki senioralnej w Polsce ; R. III. JAKOŚĆ ŻYCIA SENIORÓW I JEJ DETERMINANTY: 1. Kategoria jakości życia ; 2. Determinanty jakości życia seniorów ; 3. Turystyka jako czynnik kształtowania jakości życia osób starszych ; 4. Metody pomiaru jakości życia seniorów ; R. IV. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i założenia badawcze pracy ; 2. Istota procesu badawczego ; 3. Struktura socjodemograficzna respondentów ; R. V. AKTYWNOŚĆ TURYSTYCZNA OSÓB POWYŻEJ 60 ROKU ŻYCIA: 1. Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych ; 2. Cele podróży turystycznych osób 60+ ; 3. Uczestnictwo seniorów w wyjazdach krajowych i zagranicznych oraz sposób ich organizacji ; 4. Sposoby spędzania czasu podczas podróży krajowych i zagranicznych ; 5. Rola nowoczesnych technologii we wzorcach zachowań turystycznych seniorów ; 6. Bariery uniemożliwiające lub utrudniające seniorom uczestnictwo w wyjazdach turystycznych ; R. VI. UCZESTNICTWO SENIORÓW W TURYSTYCE A JAKOŚĆ ICH ŻYCIA: 1. Czynniki jakości życia seniorów ; 2. Wpływ turystyki na jakość życia seniorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [125]-136.
Dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych.
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
R. I. RÓŻNORODNOŚĆ POKOLENIOWA SPOŁECZEŃSTWA XXI WIEKU: 1. Pokolenia w literaturze naukowej ; 2. Najstarsze żyjące obecnie generacje – Tradycjonaliści i Baby Boomers ; 3. Specyfika pokolenia X ; 4. Profil generacji Y-ów ; R. II. CECHY POKOLENIOWE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY: 1. Wartości i potrzeby pokolenia Z ; 2. Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów ; 3. Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji ; R. III. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE I ICH DETERMINANTY: 1. Pojęcie i zakres zachowań turystycznych ; 2. Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych ; 3. Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym ; 4. Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych – zarys problemu ; 5. Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych ; 6. Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym ; R. IV. METODYKA BADAŃ POSTĘPOWANIA REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z ; 2. Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym ; 3. Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji ; R. V. POTRZEBY I MOTYWACJE REPREZENTANTÓW GENERACJI Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych ; 2. Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych ; 3. Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą ; R. VI. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z W 2018 R. NA TLE BADAŃ Z LAT 2006, 2009 I 2015: 1. Częstotliwość podróżowania ; 2. Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych ; 3. Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia ; 4. Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania ; R. VII. WYKORZYSTANIE INTERNETU W ZASPOKAJANIU POTRZEB TURYSTYCZNYCH CZŁONKÓW POKOLENIA Z: 1. Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej ; 2. Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej ; 3. Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [183]-197.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Rozdział I. Czas wolny – istota, funkcje i wyznaczniki: Czas wolny w ujęciu historycznym ; Definicje, kategorie i cechy czasu wolnego ; Rola czasu wolnego ; Determinanty ilości czasu wolnego i sposobów jego spędzania ; Specyfika czasu wolnego dzieci i młodzieży. Rozdział II. Turystyka aktywnością wolnoczasową współczesnych społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia Z: Rola turystyki w życiu człowieka ; Profil pokolenia Z – zarys problemu ; Pokolenie Z w turystyce w świetle literatury przedmiotu. Rozdział III. Pozaturystyczne formy zagospodarowania czasu wolnego: Uczestnictwo w kulturze ; Aktywność sportowo-rekreacyjna ; Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego ; Pozostałe aktywności wolnoczasowe. Rozdział IV. Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z w czasie wolnym: Założenia badawcze dotyczące zachowań wolnoczasowych młodszych członków generacji Z ; Źródła i techniki pozyskiwania informacji na temat aktywności wolnoczasowej młodzieży szkolnej w Polsce ; Metody analizy statystycznej uzyskanych danych ; Charakterystyka grupy badawczej młodszych przedstawicieli e-generacji. Rozdział V. Rozmiary czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z i preferowane formy jego zagospodarowania: Ilość czasu wolnego młodych Polaków ; Preferowane formy aktywności wolnoczasowych ; Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego ; Aktywność ruchowa młodzieży szkolnej ; Uczestnictwo w kulturze młodszej części pokolenia Z. Rozdział VI. Aktywność turystyczna młodzieży szkolnej pokolenia Z: Czynniki determinujące udział reprezentantów pokolenia Z w wyjazdach turystycznych ; Postępowanie Zetów na etapie planowania i rezerwacji podróży ; Zachowania turystyczne młodzieży szkolnej z pokolenia Z podczas wyjazdów krajowych i zagranicznych. Rozdział VII. Młodsze i starsze pokolenie Z w turystyce – analiza porównawcza wzorów zachowań: Inspiracje i motywy podróży turystycznych ; Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych ; Preferowane środki transportu, miejsca noclegu i wyżywienia ; Aktywność w miejscu docelowym podróży ; Dzielenie się wrażeniami z podróży w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 220)
Bibliogr. s. [248]-273.
Streszcz. ang.
Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje ; Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący ; Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty ; Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102877 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej