Prizant Barry M
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Prizant Barry M
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Autyzm
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [237]-242. Indeks
Przedmowa: Nowe spojrzenie na autyzm ; Cz. I. ZROZUMIEĆ AUTYZM: R. 1. Zapytaj "dlaczego?" ; Wyzwanie labilności emocjonalnej ; Strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zachowania stabilizujące ; Ludzie jako czynniki regulujące ; Dlaczego zrozumienie "zachowań" jest takie ważne ; Jak dorośli mogą się przyczynić do utraty równowagi ; Potęga słuchania i budowania zaufania ; R. 2. SŁUCHAJ: Przedefiniowanie echolalii ; Jak zrozumiałem echolalię ; Alternatywny sposób komunikacji ; Każda rodzina ma swój własny język ; Echolalia jako strategia uczenia się ; Słuchanie sprzyja komunikacji ; R. 3. Fascynacje: Potencjał fascynacji ; Skąd się biorą fascynacje? ; Król myjni samochodowych i inne niezwykłe opowieści o fascynacjach ; Wykorzystywanie zainteresowań do budowania relacji ; Fascynacje innymi ludźmi ; Gdy fascynacje przysparzają problemów ; Nauka - "na wszystko jest czas i miejsce" ; Wykorzystywanie mocnych stron ; R. 4. Zaufanie, strach i kontrola: Nieumiejętność zaufania ; Zaufanie do własnego ciała ; Zaufanie do świata ; Zaufanie do ludzi ; Funkcja strachu ; Pomóc dzieciom pokonać strach ; Kontrola: naturalna reakcja na strach i niepokój ; W jaki sposób dzieci wywierają kontrolę ; Kontrola w relacjach międzyludzkich ; Budowanie zaufania ; R. 5. Pamięć emocjonalna: Wpływ pamięci emocjonalnej ; Jak wspomnienia mogą wyjaśnić zachowanie ; Wszystko może się do tego przyczynić ; Lekcja o PTSD ; Jak można stwierdzić, czy pamięć emocjonalna jest problemem? ; Radzenie sobie z pamięcią emocjonalną: jak pomóc? ; Praca nad pozytywną pamięcią emocjonalną ; R. 6. Zrozumienie społeczne: Wyzwanie związane z przyswajaniem reguł społecznych ; Trudności w odczytywaniu sytuacji towarzyskich ; Ograniczenia możliwości przyswojenia zasad społecznych ; Przestrzeganie zasad może prowadzić do nieporozumień ; Znaczenie dosłowności ; Kiedy szczerość jest najlepszą strategią ; Stres związany z nieporozumieniem ; Zrozumienie społeczne i szkoła ; Rozumienie emocji ; Jak nie uczyć o emocjach ; Nauka o życiu społecznym: jaki jest cel? ; Rola niewypowiedzianych założeń ; Cz. II. ŻYCIE Z AUTYZMEM: R. 7. Co trzeba zrobić, by "mieć to coś": "Mieć to coś" w akcji ; Nauczyciele, którzy "mają to coś" ; Spotykanie ludzi, którzy są pozbawieni tego czegoś ; To ważne, by wiedzieć, jaka jest nasza rola ; R. 8. Mądrość grupy znajomych: Rodzice są ekspertami ; Idź za głosem serca, kieruj się intuicją ; Znajdź społeczność ; Załóż, że szklanka jest w połowie pełna ; Nie trać wiary ; Zaakceptuj swoje emocje i wyrażaj je ; Bądź odpowiednio asertywny, nie agresywny (i miej świadomość różnicy) ; Wybieraj, o co walczysz ; Odkryj poczucie humoru ; Naciskaj na szacunek ; Znajdź upust dla swojej energii ; R. 9. Prawdziwi eksperci: Ros Blackburn: "Nie udzielam się towarzysko" ; Michael John Carley: "Musimy usłyszeć o tym, co jesteśmy w stanie zrobić" ; Stephen Shore: "Zaakceptowali mnie" ; R. 10. Perspektywiczne spojrzenie: Rodzina Randallów: "Jeżeli daje się mu szansę, to on ją wykorzystuje" ; Rodzina Correiów: "On uczy mnie, jak żyć" ; Rodzina Domingue‘ów: "Musimy iść za głosem serca" ; Rodzina Canhów: "Musisz tyrać, żeby ci się udało" ; R. 11. Rozbudź ducha: Pytanie o możliwość wyzdrowienia ; Inna rodzina, inne marzenia ; Małe kroczki zmieniają perspektywę ; Szczęście i świadomość siebie czy sukces edukacyjny? ; Znaczenie samozaparcia ; R. 12. Ważne pytania: Przewodnik po źródłach ; O modelu SCERTSR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105245 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej