Kończak Jarosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Kończak Jarosław
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(516)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 194)
Spis treści także w języku angielskim.
Bibliografia, netografia na stronach 319-340.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Polska)
Wstęp ; I. SPONSORING – GENEZA, RODZAJE, FORMY I PRZYCZYNY ROZWOJU: 1. Geneza sponsoringu ; 2. Sponsoring a mecenat ; 3. Definicje sponsoringu ; 4. Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu ; 5. Rodzaje i formy sponsoringu ; 6. Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego ; II. SPOŁECZNY I EKONOMICZNY POTENCJAŁ SPORTU: 1. Społeczna rola sportu ; 2. Gospodarcza rola eventów sportowych ; 3. Aktywność sportowa w Unii Europejskiej ; III. SPONSORING SPORTOWY NA ŚWIECIE I W POLSCE: 1. Wydatki sponsoringowe na świecie: Globalne wydatki sponsoringowe ; Najcenniejsze marki w świecie sportu ; Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu ; 2. Rynek sponsoringu sportowego w Polsce: Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce ; Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa ; Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu ; IV. CELE, INTERESARIUSZE I ORGANIZACJA SPONSORINGU SPORTOWEGO: 1. Cele sponsoringu sportowego ; 2. Interesariusze ; 3. Struktura sponsoringu w organizacji ; V. SPONSORING W UJĘCIU STRATEGICZNYM: 1.Kryteria wyboru sponsoringu ; 2. Procesy w sponsoringu ; 3. Decyzje strategiczne w sponsoringu ; 4. Kanały komunikacyjne w sponsoringu ; 5. Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi ; VI. PRAWA W SPONSORINGU: 1. Prawa do tytułów i znaku ; 2. Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności ; 3. Prawa do wizerunków ; 4. Prawa reklamowe ; 5. Prawa hospitality i biletowe ; 6. Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations ; 7. Prawa do kontentu ; 8. Naming rights ; VII. SPONSORINGOWA KOMUNIKACJA 360 STOPNI: 1. Budowa świadomości marki ; 2. Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki ; 3. Budowa relacji w sponsoringu ; 4. Wsparcie sprzedaży produktów i usług ; 5. Aktywacje social media w sponsoringu ; 6. Sportowi Celebryci ; 7. Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym ; 8. Komunikacja wewnętrzna ; VIII. STORYTELLING W SPONSORINGU SPORTOWYM: 1. Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę ; 2. Podstawowe elementy narracji 265 ; 3. Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie ; IX. SPONSORING – ZAGROŻENIA, TRENDY I PERSPEKTYWY: 1. Zagrożenia w sponsoringu sportowym ; 2. Ambush marketing ; 3. Trendy na rynku światowym i polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108450 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej