Hupp Stephen
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Hupp Stephen
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stereotyp
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 213-[214]. Indeksy.
I. POCZĄTKI: 1. Między bliźniętami jednojajowymi istnieje telepatyczna więź zapoczątkowana w życiu płodowym ; 2. Zaadoptowanie dziecka zwiększa prawdopodobieństwo zajścia w ciążę u par cierpiących na niepłodność ; 3. Na podstawie kształtu brzucha ciężarnej kobiety można odgadnąć płeć dziecka ; 4. Wszyscy chłopcy mają jeden chromosom Y (którego nie posiada żadna dziewczynka) ; 5. Bliźnięta jednojajowe mają identyczne geny ; 6. Kobieta będąca w ciąży nie może zajść w kolejną ciążę ; 7. Za pomocą księżycowego kalendarza chińskiego można dokładnie przewidzieć płeć dziecka ; 8. Serce płodu płci żeńskiej bije szybciej niż płodu płci męskiej ; 9. Znieczulenie zewnątrzoponowe w trakcie porodu niesie ze sobą wysokie ryzyko powikłań ; 10. Podczas pełni rodzi się więcej dzieci ; 11. Wstępne przeżuwanie pokarmu dla dziecka nie niesie ze sobą żadnego ryzyka ; II. ROZWÓJ, CIAŁO I UMYSŁ: 12. Cukier wywołuje u dzieci nadaktywność ; 13. Dzięki chodzikom dzieci zaczynają wcześniej chodzić ; 14. Stymulujące poznawczo filmy wideo podwyższają poziom inteligencji u małych dzieci ; 15. Przemawianie do dziecka pieszczotliwym językiem opóźnia moment, kiedy zaczyna ono normalnie mówić ; 16. Szczepionki powodują wzrost zachorowań na autyzm ; 17. Pozytywna reakcja na leki stymulujące jest dowodem na to, że dziecko ma ADHD ; 18. Zmuszanie dzieci do zjedzenia "wszystkiego, co mają na talerzu", sprzyja rozwijaniu zdrowych nawyków żywieniowych ; 19. Charakterystyczną cechą dysleksji jest przekręcanie słów ; 20. Większość małych dzieci jest w stanie nauczyć się czytać za pomocą odpowiedniego programu do nauki ; 21. Kinezjologia edukacyjna pomaga dzieciom w nauce ; 22. Ułatwiona komunikacja sprawdza się u dzieci z autyzmem ; 23. Dzieciom ze specjalnymi potrzebami skutecznie pomaga delfinoterapia ; III. EMOCJE I ZACHOWANIE: 24. Moczenie nocne jest oznaką poważnych problemów emocjonalnych ; 25. Większość środków przeciwdepresyjnych dla dzieci z depresją została zatwierdzona przez Agencję Leków i Żywności ; 26. Odręczny rysunek zawiera konkretne cechy na podstawie których można rozpoznać podświadome problemy autora ; 27. Większość dzieci przechodzi fazę "okropnego dwulatka" ; 28. Dzieciaki można "odstraszyć" od przestępstw ; 29. Rodzice zazwyczaj umieją rozpoznać depresję u dziecka ; 30. Depresja kliniczna występuje u małych dziewczynek częściej niż u małych chłopców ; 31. Najlepszym sposobem na obniżenie poziomu lęku u dziecka jest umożliwienie mu unikania tego, co lęk ten wzbudza ; 32. Dorośli zwykle wiedzą, kiedy dziecko kłamie ; 33. Oglądanie innych ludzi, którzy zachowują się agresywnie, zmniejsza u dzieci skłonność do agresji ; 34. Rośnie liczba zabójstw popełnianych na terenie szkoły ; 35. Edukacyjny program antynarkotykowy DARE (Drug Abuse Resistance Education) przyczynia się do ograniczania użycia narkotyków ; IV. ŚRODOWISKO SPOŁECZNE: 36. Jedynacy są zazwyczaj samolubni, rozpuszczeni i pozbawieni kompetencji społecznych ; 37. W większości wypadków rozwód rodziców rujnuje życie dzieciom ; 38. Pozarodzinna opieka nad dzieckiem niszczy więź między dzieckiem a rodzicami ; 39. Wyimaginowani przyjaciele są oznaką społeczno-emocjonalnych problemów u dziecka ; 40. Kolejność urodzenia silnie determinuje osobowość dziecka ; 41. Najczęstszym powodem konfliktów między rodzeństwem jest rywalizacja o miłość rodziców ; 42. Zakłócone relacje między rodzicem a dzieckiem można naprawić za pomocą terapii wymuszonego kontaktu ; 43. Ojcowie stosują kary cielesne częściej niż matki ; 44. Nagrody zwykle nie zwiększają, lecz zmniejszają poziom pożądanych, nagradzanych zachowań ; 45. Pochwały osłabiają w dziecku zdolność do osiągania sukcesów ; 46. Gdy ja byłem dzieckiem, rodzice nie byli tak pobłażliwi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107950 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej