Górska Monika (1964- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Górska Monika (1964- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Cyberkultura
(1)
Film
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura wizualna
(1)
Multimedia
(1)
Narracja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 248-[262].
I. KTO OPOWIE NAJLEPSZĄ HISTORIĘ, WYGRYWA: Sztuka przetrwania ; Początek i koniec kina ; Narodziny reportażu ; Powrót kina ; Opowieść w chmurze ; Sens w bezsensie ; Subiektywnie czy obiektywnie, rzecz ujmując? ; II. POWIEDZ MI, JAKĄ WYBIERASZ ROLĘ, A POWIEM CI, JAK OPOWIADAĆ. OSIEM RÓL REPORTERA: Reportaż wydarzeniowy - reporter: świadek bezpośredni ; Reportaż interwencyjny - reporter: obrońca, adwokat ; Reportaż śledczy - reporter: detektyw, prokurator ; Reportaż problemowy - reporter: diagnostyk, przewodnik ; Reportaż portret - reporter: artysta ; Reportaż podróżniczy - reporter: odkrywca ; Duży reportaż - reporter: tłumacz rzeczywistości ; Reportaż wydarzeniowy ; Reportaż interwencyjny ; Reportaż śledczy ; Reportaż problemowy ; Reportaż portret ; Reportaż podróżniczy – travellogue ; Duży reportaż {grand reportage) ; Ósma rola. Reżyser ; III. CO? SKRZYNKA Z NARZĘDZIAMI: Temat: esencja reportażu ; Radar i lupa, czyli gdzie znaleźć temat ; Media społecznościowe ; Skorowidz reportera ; Wstępna dokumentacja ; Drugi etap dokumentacji ; Reportaż: "wypowiedź na temat" ; Kurs i ster ; Bohater i "co go boli" ; Bohater-opowieść i bohater-metafora ; Protagonista ; Antagonista ; Rozmowa dokumentacyjna - sztuka słuchania ; Anatomia wywiadu reportażowego ; Sztuka pytania ; Wstępny montaż wywiadu ; Akcja w reportażu ; Akcja: prosta, zawikłana, epizodyczna ; Akcja dynamiczna i statyczna ; Rola konfliktu ; JA kontra JA, JA kontra ON, JA kontra ONI. JA kontra ŻYWIOŁ, JA kontra LOS ; IV. KTO? POZWÓL, ŻE OPOWIEM, CZYLI O NARRATORZE REPORTAŻU: Narracja autorska ; Narrator bezpośredni – JA ; Narrator pośredni ; Narracja postaciowa ; V. KOMU? PO OBU STRONACH EKRANU: Pokaż mi twój świat, a powiem kim jesteś ; Zobaczyć, zrozumieć, przeżyć... ; Poczuć więź ; VI. JAK? JĘZYK VIDEO OD KUCHNI: Przez oczy do serca. mpozycja obrazu: Kontury i bryły ; Światło: wyzwalacz głębi ; Kontrast światłocienia ; Kolor i kąt padania światła ; Perspektywa w przestrzeni ; Perspektywa w ruchu ; Nakładające się plany ; Proporcje ; Odbicia i cienie ; Głębia ostrości ; Spojrzenie z lotu ptaka ; Perspektywa żabia ; Od kadru do sekwencji, czyli gramatyka języka filmowego ; Kadr jak litera ; Kamera na poziomie oczu ; Kamera poniżej poziomu oczu ; Kamera powyżej poziomu oczu ; Kamera skierowana na część człowieka ; Ujęcie jak słowo ; Plany od "detalu" do "totalu" ; Sekwencja ujęć jak zdanie ; Panorama pozioma i pionowa ; Scena jak akapit ; Sekwencja scen jak rozdział ; Dźwięk w roli głównej ; Wielomówna cisza ; Dopowiadająca muzyka ; Słowo o słowie ; Z wizjonera rewizor, czyli montaż: sztuka wyboru ; Montaż narracyjny: pewnego razu... ; Montaż skojarzeniowy: fabryka emocji ; Montaż mozaikowy: muzyka oczu ; VII. JAK TO SIĘ ROBI. Struktura opowieści SyKoMoR: Sytuacja ; Komplikacje ; MOment przełomu ; Rozwiązanie ; Jak to działa: Sytuacja ; Jak to działa: Komplikacje ; Jak to działa: MOment przełomu ; Jak to działa: Rozwiązanie ; Cztery magnetyczne początki ; Zaczynaj z wizją końca ; VIII. Z JAKIM SKUTKIEM: Styl: "charakter pisma" storytellera ; Od elipsy do hiperboli ; Reguła klepsydry ; Opowieść na pożegnanie: Trzy sita Sokratesa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107521 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej