Cotte Delphine Gilles
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2471)
Kozioł Paweł
(2009)
Bekker Alfred
(1808)
Vandenberg Patricia
(1330)
Kotwica Wojciech
(810)
Cotte Delphine Gilles
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(778)
Doyle Arthur Conan
(666)
Kowalska Dorota
(666)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Wallace Edgar
(632)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(592)
Zarawska Patrycja (1970- )
(531)
Shakespeare William
(517)
Cartland Barbara
(509)
Kochanowski Jan
(484)
Buchner Friederike von
(473)
Shakespeare William (1564-1616)
(472)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(463)
Dickens Charles
(458)
Popławska Anna (filolog)
(447)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(441)
Christie Agatha (1890-1976)
(440)
Hackett Pete
(439)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(438)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(399)
Roberts Nora (1950- )
(399)
Prus Bolesław (1847-1912)
(398)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(397)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(396)
Verne Jules
(395)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(386)
Maybach Viola
(380)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(372)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
May Karl
(351)
Poe Edgar Allan
(350)
Sternberg Andre
(346)
Steel Danielle (1947- )
(344)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Waidacher Toni
(325)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(313)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(312)
Rzehak Wojciech (1967- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Ludwikowska Jolanta
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
London Jack
(304)
Tuwim Julian (1894-1953)
(304)
Донцова Дарья
(300)
Boy-Żeleński Tadeusz
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Leśmian Bolesław
(278)
Dönges Günter
(276)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(260)
Калинина Дарья
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Conrad Joseph
(254)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(251)
Kraszewski Józef Ignacy
(248)
May Karol
(245)
Kühnemann Andreas
(244)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(241)
King Stephen (1947- )
(241)
Zimnicka Iwona (1963- )
(241)
Austen Jane
(240)
Francis H.G
(240)
Krasicki Ignacy
(240)
Chávez José Pérez
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(237)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Wells H. G
(236)
Goscinny René (1926-1977)
(234)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Ławnicki Lucjan
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(225)
Stevenson Robert Louis
(225)
Ellmer Arndt
(222)
Howard Robert E
(222)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(217)
Balzac Honoré de
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szal Marek
(215)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Voltz William
(211)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Metoda Montessori
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Montessori à la maison" 2014.
"Naucz mnie robić to samodzielnie" - to zdanie doskonale definiuje pedagogikę Marii Montessori. Małemu człowiekowi należy dać możliwość samodzielnego działania - odpowiednio do jego wieku i umiejętności. Dlatego pozwól dziecku wykonać zadanie samemu, pod twoim nadzorem, po zademonstrowaniu mu, jak należy to zrobić, oraz zabezpieczeniu i dostosowaniu miejsca i zadania do jego potrzeb i możliwości. Według Marii Montessori każde dziecko jest wyjątkowe. Ma swoją osobowość, własny rytm życia, specyficzne cechy i ewentualnie ograniczenia. Wszystkie dzieci przechodzą okresy wrażliwości - chodzi o szczególną wrażliwość na drodze rozwoju, czyli o etapy życia młodego człowieka, w których całkowicie jest zaabsorbowany przez szczególne zafiksowanie na określony element. Granicą tych etapów przejściowych jest nabycie określonych cech charakteru. Gdy tylko dana cecha się rozwinie, związana z nią wrażliwość zanika. Dlatego bardzo ważne jest, aby w odpowiednim momencie środowisko dostarczyło dziecku środków do tego, by mogło się rozwijać, wykorzystując okresy wrażliwości. Książka zawiera 80 zabaw edukacyjnych wykorzystujących zalety pedagogiki Montessori; ćwiczenia można wykonać w domu, a pomoce do nich przygotować samodzielnie. [www.azymut.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej