Borchardt Marcin (1984- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1663)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Borchardt Marcin (1984- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(518)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(505)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(463)
Shakespeare William
(462)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(440)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Prus Bolesław (1847-1912)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Roberts Nora (1950- )
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(305)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(247)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Szulc Andrzej
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Cage, John (1912-1992)
(1)
Glass, Phillip
(1)
Muzyka
(1)
Reich, Steve (1936- )
(1)
Riley, Terry (1935- )
(1)
Schaeffer, Pierre (1910-1995)
(1)
Stockhausen, Karlheinz (1928-2007)
(1)
Varèse, Edgard (1883-1965)
(1)
Young, La Monte (1935- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [493]-507. Indeks.
Napisana w formie popularyzatorskiego przewodnika książka Borchardta jest świadectwem rewolucyjnych zmian w myśleniu o muzyce, jakie dokonały się po drugiej wojnie światowej. W pierwszej części rozpisanej na trzy tomy monografii autor koncentruje się na czterech tematach: wynalazczości i eksperymentach Johna Cage’a; muzyce konkretnej i zmaganiach Pierre’a Schaeffera z kanonem „do, re, mi”; historii wczesnej muzyki elektronicznej, a zwłaszcza zagadnieniu mechanizacji, elektryfikacji i matematyzacji muzyki od Pitagorasa do początków lat 70. XX wieku; oraz przedstawieniu sylwetek czterech minimalistów (La Monte Young, Terry Riley, Steve Reich, Philip Glass), których kompozycje podbiły muzykę amerykańską u schyłku ubiegłego stulecia. Każdemu z rozdziałów towarzyszy syntetyczny „Przewodnik” po najważniejszych kompozycjach i nagraniach poszczególnych artystów. Celem książki jest promocja nowej muzyki oraz wypełnienie luki istniejącej w polskim piśmiennictwie w zakresie publikacji popularyzujących współczesną muzykę awangardową, zarówno w jej filharmonicznym, jak i undergroundowym wcieleniu. [www.wpodworku.istore.pl., 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2617 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej