Becker-Pestka Daria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Becker-Pestka Daria
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(516)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko trudne
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Rodzina
(1)
Szkolnictwo
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. w jęz. ang.
Wstęp. I. MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PLANU DALTOŃSKIEGO W PROCESIE KSZTAŁCENIA PRZYSZŁYCH PEDAGOGÓW: 1. Plan daltoński, kształcenie kontraktowe, metoda laboratoryjna ; 2. Praktyczny profil kształcenia jako rama dla kontraktów studenckich ; 3. Wykorzystanie planu daltońskiego w doskonaleniu kompetencji przyszłych pedagogów ; II. ZADANIA INICJUJĄCE UCZENIE SIĘ UCZNIÓW I STUDENTÓW: 1. Zadania jako polecenia i pytania ; 2. Zadania prorozwojowe i nierozwojowe ; III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYCHOWAWCZA RODZICÓW I JEJ UWARUNKOWANIA: 1. Odpowiedzialność rodzicielska a wychowawcza ; 2. Istota odpowiedzialności wychowawczej ; 3. Przyczyny braku odpowiedzialności wychowawczej ; IV. PRZYGOTOWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY DO UCZESTNICTWA W KULTURZE. EDUKACJA LITERACKA: 1. Kulturowe aspekty wychowania literackiego ; 2. Transformacje pojęcia „kultura literacka" ; 3. Edukacyjny wymiar literatury ; 4. Uczestnictwo w kulturze w świetle badań własnych ; 5. LUDYCZNY WYMIAR SZKÓŁ WYŻSZYCH. WSPÓŁCZESNA AKADEMIA WIDZIANA Z PERSPEKTYWY GIER: 1. Współczesna akademia - cechy charakterystyczne ; 2. Gra - ujęcie konceptualne ; VI. EDUKACYJNE ASPEKTY OPOWIADANIA CYFROWYCH HISTORII W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ: 1. Pedagogika miejsca ; 2. Cyfrowe historie ; 3. Technologie mobilne w edukacji ; VII. KARTA PRACY - NARZĘDZIE W PRAKTYCE ZAWODOWEJ WYCHOWAWCY: 1. Pierwsze karty pracy ; 2. Karty pracy w dziennej placówce interwencyjnej (DPI) ; 3. Znaczenie praktyczne karty pracy w placówce edukacyjno-wychowawczej ; 4. Cele krótkoterminowe i długoterminowe w pracy z młodzieżą zagrożoną w Indywidualnym Programie Edukacyjno-Terapeutycznym (IPET) ; 5. Jak i kiedy analizować zapisy karty pracy? ; 6. Analiza „0÷1", czyli katalogi wychowawcze i przedmiotowe. Bilans otwarcia i zamknięcia ; VIII. ROLA SZKOŁY I ZWIĄZKU UKRAIŃCÓW W POLSCE W PRZEKAZIE KULTURY NARODOWEJ MŁODEMU POKOLENIU POMORSKICH UKRAIŃCÓW W OKRESIE TRANSFORMACJI USTROJOWEJ: 1. Nowe wyzwania dla szkolnictwa i Związku Ukraińców w Polsce po 1989 roku ; 2. Obchody ważnych rocznic związanych z historią i kulturą narodu ukraińskiego ; 3. Formy przekazu kultury narodowej ; IX. ROLA AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ W PROCESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH: 1. Ustalenia i rezultaty ; 2. Problem nierówności społecznej w państwie. 9.3. Główne problemy społeczne związane z rozwojem społeczeństwa obywatelskiego ; X. ZJAWISKA PATOLOGII SPOŁECZNEJ WŚRÓD MŁODZIEŻY W POLSCE - PRZEGLĄD ZAGADNIEŃ: 1. Analiza najważniejszych pojęć ; 2. Zjawiska patologii społecznej wśród młodzieży w Polsce ; XI. PERSPEKTYWY POLSKICH UCZELNI W ZAKRESIE KSZTAŁCENIA NA RZECZ TRANSPORTU LOTNICZEGO: 1. Perspektywy rozwoju inżynierii lotniczej w Polsce ; 2. Potencjalne możliwości wdrażania i rozwoju inżynierii lotniczej na polskich politechnikach ; XII. PRZYCZYNY I KONSEKWENCJE ZMIENIAJĄCEJ SIĘ ROLI OJCA: 1. Historyczne i kulturowe konteksty wizerunku ojca ; 2. Przyczyny dezaktualizacji stereotypu „surowego ojca" ; 3. Współczesny ojciec w konflikcie z konserwatywnym społeczeństwem ; 4. Potrzeby współczesnych ojców w relacji z dziećmi. XIII. DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: 1. Diagnostyka edukacyjna jako istotna składowa warsztatu pracy nauczyciela ; 2. Dziedziny zdobywania informacji o uczniach w edukacji wczesnoszkolnej ; 3. Metody diagnostyczne na użytek nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej ; 4. Diagnostyka edukacyjna a ocenianie szkolne ; 5. Opinie uczniów, rodziców i nauczycieli o ocenianiu szkolnym w edukacji wczesnej ; XIV. POMIAR MOTYWACJI UCZNIÓW WOBEC ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO I ZDROWIA: 1. Znaczenie motywacji w edukacji ; 2. Metodologiczne podstawy badań własnych. Zastosowane techniki i narzędzia badawcze ; 3. Analiza wyników osiągnięć motywacyjnych w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego i zdrowia ; XV. TRUDNOŚCI WYCHOWAWCZE W ZESPOLE ASPERGERA I ZABURZENIU PARANOIDALNYM W KONTEKŚCIE TRUDNOŚCI DIAGNOSTYCZNYCH TYCH ZABURZEŃ: 1. Funkcjonowanie psychospołeczne osób z zespołem Aspergera ; 2. Charakterystyka zaburzenia paranoidalnego ; XVI. PSYCHOLOGICZNA CHARAKTERYSTYKA OPIEKUNÓW OSÓB Z CHOROBĄ ALZHEIMERA: 1. Cel badań i wykorzystane metody badawcze ; 2. Wyniki badań ; 3. Omówienie przeprowadzonego badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opieka szkoły nad dzieckiem z rodziny patologicznej / Daria Becker-Pestka. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 175-180.
1. Rodzina i szkoła we współczesnej rzeczywistości - funkcje, zadania, problemy. Przegląd zagadnień w oparciu o literaturę przedmiotu ; 2. Metodologiczne podstawy projektu ; 3. Prezentacja wyników badań ; 4. Opieka szkoły nad dzieckiem z rodziny patologicznej - synteza wyników badań ; Podsumowanie i wnioski.
roblematyka książki dotyczy opieki szkoły nad dzieckiem z rodziny patologicznej. Mimo zapisów w polskim ustawodawstwie, praktyka wskazuje, że kwestie te pilnie wymagają kompleksowych rozwązań. Aby wypracować najlepsze rozwiązania w zakresie opieki nad dzieckiemz rodziny patologicznej konieczne jest dokonanie analizy zjawiska zarówno z punktu widzenia teorii naukowej, jak i praktyki. [CeDeWu, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105250 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej