Babecki Miłosz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Babecki Miłosz
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Lasswell, Harold Dwight (1902-1972)
(1)
Riley, John W.
(1)
Riley, Matilda White (1911- )
(1)
Sport
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Dramat polski
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia z Teorii Komunikacji i Medioznawstwa, ISSN 1899-4253 ; 2)
Rozprawa doktorska. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, 2007.
Bibliogr. s. 169-183.
I. STRATEGIE MEDIALNE W TEKSTACH NAJNOWSZEJ DRAMATURGII POLSKIEJ W KONTEKŚCIE BADAŃ PROCESÓW KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: 1.1. W kierunku "wirtualizacji dramatu". Perspektywy badawcze ; 1.2. Dramaturgia "szybkiej wymiany komunikatów z widownią" ; 1.3. Fenomen wyjątkowości. Antologie Porno i Poland ; 1.4. Drukowanie rzeczywistości? ; 1.5. Kulturowe oddziaływanie telewizji. Geneza i charakterystyka pojęcia strategii medialnych ; 1.6. Dramaturgia "ruchomych obrazów" ; 1.7. Modelowanie światów przedstawionych w tekstach dramatycznych. II. DOMINANTY INTERPRETACYJNE W NAJNOWSZYM DRAMACIE POLSKIM: 2.1. Dominanta pierwsza. Pokrewieństwo z teatrem "międzyepoki" ; 2.2. Dominanta druga. Realna telewizja ; 2.3. Dominanta trzecia. Diada analityczno-interpretacyjna ; 2.4. Dominanta czwarta. Narodziny nowego pokolenia ; 2.5. Dominanta piąta. Laboratorium Dramatu. III. TEKSTY DRAMATYCZNE W TEORETYCZNYM UJĘCIU MODELU KOMUNIKOWANIA HAROLDA LASSWELLA: 3.1. Toksyczna Polska. Perswazja przestrzenna ; 3.2. "Poszerzenie pola walki" - osobowość w starciu z systemem społecznym ; 3.3. Dysponenci perswazji ; 3.3.1. Pięć wcieleń bohaterów Krzysztofa Bizia ; 3.3.2. Więźniowie oblężonych miast ; 3.3.3. Językowy obraz świata w zderzeniu ze światem przedstawionym ; 3.4. Specyfika przekazu i medium w wybranych tekstach dramatycznych ; 3.4.1. Konsekwencje programowania telewizyjnego ; 3.4.2. Toksyny - jeśli coś nie zdarzy się w telewizji, to nie zdarzy się w świecie rzeczywistym" ; 3.4.3. Podglądanie Wielkiego Brata - Matka cierpiąca ; 3.5. Od dramatu dokumentalnego do talk show ; 3.5.1. Reportaż-dramat. Łucja i jej dzieci Marka Pruchniewskiego ; 3.5.2. Show z rzeczywistości - Zabij ich wszystkich ; 3.5.3. Dramat-tabloid i telewizja tabloidalna. IV. TEKSTY DRAMATYCZNE W TEORETYCZNYM UJĘCIU SOCJOLOGICZNEGO MODELU KOMUNIKOWANIA MATILDY WHITE RILEY I JOHNA W. RILEYA: 4.1. Obecność megatrendów cywilizacyjnych w najnowszej dramaturgii polskiej ; 4.2. Dramaturgia dysonansu ; 4.3. Dramaturgia medialnej tematyzacji świata ; 4.4. Dramaturgia "ostatniego tchnienia".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf. w ramach corocznego cyklu "Warszawskie dni medialne", 9-10 maja 2012 r., Warszawa.
Terapeutyczne funkcje e-sportu w leczeniu pacjentów dziecięcych ; Sport metaforą życia. Portret Andrzeja Leszczyca, bohatera filmu Jerzego Skolimowskiego pt. Walkower ; Wpływ video-challenge na odbiór widowiska sportowego. Wkraczanie postępu technologicznego do sportu ; Z Czuba i na żywo - językowe sposoby kształtowania relacji sportowych na żywo na portalu internetowym www.zczuba.pl ; Wpływ PZPN na kształtowanie wizerunku polskiej piłki nożnej w kraju i za granicą ; O sporcie i sportowcach we współczesnych polskich reportażach radiowych ; Informacje sportowe w radiu komercyjnym. Analiza oferty RMF FM, Radia Zet oraz TOK FM ; Społeczny i etyczny wymiar sportu w mediach i kulturze popularnej. Szanse i potencjalne zagrożenia w dobie etosu ponowoczesności ; E-sport - analiza zjawiska i perspektywy rozwoju ; Reklama i dziennikarstwo sportowe a etyka - granice prywatności ; Gracze, kibice i cały ten kram w krzywym zwierciadle ; Adam Małysz. Jak blacharz dekarz stał się idolem medialnym? ; Wyznaczniki gatunkowe felietonu na przykładzie Sytuacji podbramkowych Janusza Atlasa ; Z ringu na ekran. Kilka słów o audiowizualnych reprezentacjach boksu ; Wartości w życiu aktywnych kibiców piłkarskich ; Drużyna narodowa polskich siatkarzy w świetle kamery. Pamięci Arkadiusza Gołasia ; Rola mediów w popularyzacji tańca towarzyskiego ; Sport jako wyzwanie dla edukacji medialnej ; Zmitologizowany obraz sportowców w reklamach ; "Turku, kończ ten mecz!". O mówionej odmianie języka dziennikarzy sportowych raz jeszcze ; Sukces sportowy jako element budowania wizerunku współczesnego polityka w Polsce ; Sebastian Świderski - człowiek, siatkarz, trener ; Szprycujący się koksiarze przyłapani na dopingu. Obraz zjawiska dopingu w sporcie w polskiej prasie na przykładzie tekstów z "Gazety Wyborczej" i "Przeglądu Sportowego" ; Pierwsza polska relacja z Igrzysk Olimpijskich - Sztokholm 1912 ; Dylematy moralne i egzystencjalne w polskich filmach fabularnych o tematyce sportowej ; Działalność medialna Polskiego Komitetu Olimpijskiego ; Sportowiec jako celebryta na tle kultury tabloidów ; Sport w tabloidzie ; Doping w sporcie i doping oczami mediów - próba charakterystyki zjawiska ; Sport w mediach a aktywność fizyczna Polaków ; Sporty jeździeckie w mediach II Rzeczpospolitej ; Przepis na sukces - pierwsza dekada "Przeglądu Sportowego" ; Sportowcy i dziennikarze sportowi w telewizyjnych kampaniach społecznych ; Społeczna odpowiedzialność Lecha Poznań w percepcji jego kibiców ; Felieton sportowy w prasie i internecie ; Sport jako element kultury popularnej ; Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99779 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej