Branża gamingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Ozawa Takahiro
(1)
Seo Asako
(1)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(1)
Temat
Kobieta
(5263)
Literatura polska
(4589)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3697)
Branża gamingowa
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3075)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2567)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2405)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2136)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Magia
(1882)
Filozofia
(1880)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1568)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1450)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1314)
Uczniowie
(1305)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1252)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1070)
Uczucia
(1057)
Psy
(1050)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(997)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(988)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(859)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(846)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(800)
Sekrety rodzinne
(797)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(707)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(666)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(651)
Muzyka
(646)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(617)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: miejsce
Tokio (Japonia)
(1)
Gatunek
Manga
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów - żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią - tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV D/K (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej