Omiljanowicz Jolanta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Omiljanowicz Jolanta
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(641)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(598)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(518)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(503)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(462)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(460)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(400)
Roberts Nora (1950- )
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(343)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(242)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
May Karol
(232)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(214)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Bellini, Vincenzo (1801-1835)
(1)
Donizetti, Gaetano (1797-1848)
(1)
Muzyka
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
Gatunek
Opera
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [141]-142. Indeks.
Streszcz. ang.
Rozdz. I. Aktualność i skuteczność belcanto. Kunszt wokalny, ekspresja interpretacji. Rozdz. II. Kastrat - pierwsza primadonna. Primadonna w złotym wieku belcanto. Fascynacja głosem i osobowością śpiewaczki inspiracją dla skomponowania głównej partii w dziele operowym. Wielkie primadonny w złotym wieku belcanto. Kariera i losy niektórych. Rozdz. III. Kulminacja akcji dramaturgicznej, ekspresji interpretacyjnej i wirtuozerii wokalnej. Inspiracja i fascynacja głosem oraz osobowością śpiewaczki jako jeden z faktorów determinujących styl skomponowania danej partii. Vincenzo Bellini - finały poszczególnych oper: Beatrice di Tenda, Il Pirata, La Straniera, Norma. Gaetano Donizetti - tematy i moduły dramaturgiczne finałów oper: Maria Stuarda, Anna Bolena, Roberto Devereux, Parisina d'Este, Lucia di Lammermoor, Gemma di Vergy, Gabriella di Vergy, Caterina Cornaro, Pia de' Tolomei, Fausta, Poliuto lub Les Martyrs, Lucrezia Borgia, Belisario, Maria di Rudenz, Maria di Rohan, Sancia di Castiglia, Imelda de Lambertazzi, Rosmonda d'Inghilterra. Rozdz. IV. Primadonna dzisiaj, czyli śpiewaczka we współczesnym teatrze operowym. Czy młode artystki są przygotowane do podjęcia pracy w teatrze? Autorytet dyrygenta i tyrania reżyserów a kryzys teatru operowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2526 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej