Krupska Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Krupska Maria
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(518)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(503)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(462)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(460)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Dickens Charles
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
King Stephen (1947- )
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szal Marek
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Lato
(2)
Jesień
(1)
Gatunek
Wydawnictwa dla dzieci
(4)
Zagadki polskie
(3)
Zagadki (lit.)
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10dz-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PUS)
Na okł. numer 1.
Opis wg okł.
Lekturę dla najmłodszych zaczyna się zwykle od poezji. W wierszach dla dzieci pojawiają się zabawy i żarty językowe, formy posługujące się rymem i rytmem, które łatwo "wpadają w ucho". Dzięki temu dzieci szybko przyswajają sobie pojedyncze wyrażenia lub fragmenty, potrafią określić nastrój, połączyć fakty, czy skojarzyć bohatera z konkretnym wierszem. Dlatego trzon tematyki książeczki stanowią dynamiczne i pełne humoru wiersze J. Tuwima i J. Brzechwy. Autorzy posługując się prostym i jednocześnie bogatym słownictwem, inspirują wyobraźnię dziecka. W prosty i przystępny sposób przekazują treści, które sprawiają, że nawet najmłodsze dzieci bez trudu potrafią ustalić myśl przewodnią utworu i wskazać zawarte w nim przesłanie. Tematyka ćwiczeń nawiązuje do znanych bajek i baśni mówiących o dziecięcych przeżyciach i marzeniach, ich stosunku do świata przyrody i najbliższego środowiska. [Epideixis, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10dz-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PUS)
Opis wg okł.
Rozwiązywanie zagadek jest dobrą i wartościową rozrywką. Zagadka podsuwa problem, który najpierw trzeba przeanalizować, a następnie wskazać jego rozwiązanie. Rozwiązywanie zagadek uczy twórczego i logicznego myślenia, pobudza wyobraźnię, wzbogaca słownictwo i wiedzę. Istotnym elementem zabawy są także rymowanki, w które często ujęty jest tekst zagadki. Dzieci z wielką przyjemnością odgadują zagadki, poniewaz wiedzą, że ich treść jest celowo niejasna, a samo poszukiwanie odpowiedzi jest zabawą. Nie bez przyczyny zatem autorki książeczki wybrały zagadki, jako materiał, który wspaniale pasuje do PUS-a. Książeczka "Zgadywanki" realizuje wiele istotnych w nauczaniu początkowym celów dydaktycznych: - doskonalenie czytania ze zrozumieniem, - poznawanie zjawisk przyrodniczych, - poznawanie otoczenia bliskiego dziecku, - rozpoznawanie miesięcy i pór roku po zjawiskach i charakterystycznych cechach związanych z przyrodą. [Epideixis, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10dz-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PUS)
Na okł. numer 4.
Opis wg okł.
Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek jest rozrywką umysłową, uczącą twórczego i logicznego myślenia. Działanie podejmowane w celu odnalezienia poprawnej odpowiedzi lub rozwiązania zagadki wielostronnie aktywizuje dziecko i pobudza jego wyobraźnię. Seria książeczek "Zgadywanki" to zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane sa z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Dostarczają dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i o prawach nią rządzących, a także o najbliższym otoczeniu. Zawarty tu materiał służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz kształceniu poprawnego pisania i mówienia. [Epideixis, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10dz-793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej