Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(25)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Bereś Joanna
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(2)
Misiąg Wojciech (1951- )
(2)
Pikulski Stanisław (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Siewierska-Chmaj Anna
(2)
Zin Wiktor (1925-2007)
(2)
Barabasz Anna
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Cierpiał-Wolan Marek
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- ; jr)
(1)
Jakieła Jacek
(1)
Karpiński Jakub (1940-2003)
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kluska Renata
(1)
Krzewska Grażyna
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Malinowska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Matyja Rafał (1967- )
(1)
Miazek Ryszard (1945- )
(1)
Pawlicki Bonawentura Maciej (1933-2019)
(1)
Podleśna Marta
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Pędziwiatr Konrad
(1)
Rajchel Kazimierz (1937- )
(1)
Soliński Tomasz (1975- )
(1)
Szczepański Marek Stanisław (1956- )
(1)
Wiśniewski Ludwik (1936- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Finanse publiczne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Architektura polska
(2)
Informatyka
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Budownictwo
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Decyzje
(1)
Duszpasterstwo akademickie
(1)
Film polski
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Islam
(1)
Język polski
(1)
Kina
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konserwatorstwo
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Nauki społeczne
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Patriotyzm
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podatek
(1)
Podatki i opłaty lokalne
(1)
Polityka
(1)
Polskie Radio
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Socjologia ciała
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spółki
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Spółki cywilne
(1)
Spółki jawne
(1)
Spółki komandytowe
(1)
Spółki z o.o.
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Terminologia
(1)
Turystyka
(1)
Uchodźcy
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Podkarpacie Północne
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Album
(2)
Fotografia polska
(2)
Sprawozdania
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia finansów publicznych ; 2. Prawne podstawy finansów publicznych ; 3. Sektor finansów publicznych w gospodarce narodowej ; 4. Środki i dochody publiczne ; 5. Wydatki publiczne ; 6. Sfera budżetowa ; 7. Fundusze celowe ; 8. Agencje rządowe i samorządowe ; 9. Inne podmioty sektora finansów publicznych ; 10. Pogranicze sektora finansów publicznych ; 11. Rachunkowość i sprawozdawczość ; 12. Budżet państwa i inne plany finansowe ; 13. Finanse samorządu terytorialnego ; 14. Dług publiczny ; 15. Dyscyplina finansów publicznych ; 16. Nadzór i kontrola w sektorze finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [153]-160, netogr. 154.
R. I. JAK ZMIENIĆ MODEL POLITYKI IMIGRACYJNEJ?: Strategia i rozwiązania instytucjonalne ; Doktryna migracyjna Rzeczypospolitej Polskiej ; Wybór modelu i narzędzi polityki migracyjnej ; Kraj mało atrakcyjny ; Kto może sformułować nową politykę imigracyjną? ; Debata publiczna i parlamentaryzacja polityki migracyjnej Beneficjenci ; R. II. POLITYKA IMIGRACYJNA POLSKI: Status polityki migracyjnej i jej realizacja ; Dokument Polityka migracyjna Polski ; Wymiar instytucjonalny ; Polityka migracyjna w budżetach zadaniowych ; Polityka migracyjna Polski a kontekst europejski ; R. III. KLUCZOWE PROBLEMY POLITYKI IMIGRACYJNEJ: Uchodźcy ; Rynek pracy ; Studenci zagraniczni ; Kwestie integracyjne ; R. IV. POLITYKA MIGRACYJNA Z PERSPEKTYWY POLITYCZNEJ: Debaty parlamentarne i stanowiska polityczne ; Polityka migracyjna ; Postępowanie wobec imigrantów ; Ustawy abolicyjne ; Partie i debata publiczna ; Partnerzy społeczni i ich rola w ożywieniu debaty ; R. V. POLITYKI MIGRACYJNE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ: Polityka diasporyczno-emigracyjna i imigracyjna ; Polityka migracyjna Belgii ; Polityka migracyjna Francji ; Polityka migracyjna Wielkiej Brytanii ; Europejskie polityki migracyjne w procesie transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103247 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 294-298. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim, francuskim.
Książka poświęcona jest Zygmuntowi Jaxa-Chamcowi, jednemu z pionierów polskiej radiofonii, założycielowi i pierwszemu dyrektorowi Polskiego Radia, którym kierował w latach 1925-1935. Pomimo historycznej roli, jaką odegrał, pozostaje wciąż postacią nieznaną, nie tylko szerszej opinii społecznej, lecz nawet środowisku ludzi mediów. Wypełnienie tej luki było główną inspiracją wydania niniejszej pracy. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-180.
Cz. I Europa wartości z perspektywy polityki wielokulturowej ; Nowy spór o uniwersalia, czyli o wspólnocie muzułmańskiej w Europie XXI wieku ; Islam w Europie czy europejski islam? Kwestia wartości ; Cz. II Polityka imigracyjna Unii Europejskiej ; Polska dla Polaków? Rozważania na przykładzie polskiego dyskursu o Ukraińcach w sieci ; Przewrotnie o migracji - stosunek do migrantów w świetle ewolucji biologicznej i kulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104478 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja jest efektem konferencji, która odbyła się w czerwcu 2004 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Wykorzystanie działań Public Relations w kreowaniu wizerunku samorządu / Dariusz Tworzydło ; Pomiędzy autoryzacją a sprostowaniem. Jak radzić sobie z mediami w kontekście prawa prasowego? / Marek Skała ; Corporate Design w kształtowaniu wizerunku miasta (w oparciu o przykłady niemieckie) / Małgorzata Snarska ; Samorządowe Public Relations a dostęp obywatela do informacji publicznej / Sławomir Gawroński ; Wewnętrzne działania Public Relations w samorządzie / Tomasz Soliński ; Definicja sytuacji kryzysowej w samorządzie / Piotr Czubiński ; Metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w samorządzie. Lawina w Tatrach. Studium przypadku / Rafał Czechowski, Aneta Moczkowska ; Obligacje komunalne jako narzędzie Public Relations w Samorządzie Terytorialnym / Krzysztof Witkowski ; Partnerstwo w koncepcji marketingu miast i regionów / Andrzej Szromnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95120 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 357-378.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
R. I. PODSTAWOWE POJĘCIA FINANSÓW PUBLICZNYCH: 1. Zadania publiczne ; 2. Władza publiczna ; 3. Sektor finansów publicznych ; 4. Sektor instytucji rządowych i samorządowych ; 5. Sektor publiczny ; 6. Budżet państwa i budżet środków europejskich ; 7. Dochody i wydatki publiczne, nadwyżka i deficyt budżetu ; 8. Jawność i przejrzystość, rozliczalność ; 9. Zarządzanie finansami publicznymi - cele i kryteria oceny ; 10. Udział obywateli w zarządzaniu środkami publicznymi ; R. II. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE – LEGISLACJA: 1. Ustrój państwa a finanse publiczne ; 2. Konstytucyjne zasady finansów publicznych ; 3. Zakres zadań publicznych ; 4. Podział zadań pomiędzy organy władzy publicznej ; 5. Ustawa o finansach publicznych ; 6. Organizacja sektora finansów publicznych ; 7. Prawo dochodów publicznych ; 8. Procedury dokonywania wydatków publicznych ; R. III. STRATEGIE ROZWOJU: 1. Struktura i zadania strategii rozwoju ; 2. Prawne podstawy zarządzania rozwojem ; 4. Inne dokumenty strategiczne ; 5. Strategie lokalne ; 6. Umowa Partnerstwa i programy operacyjne ; 7. Strategie ponadnarodowe ; R. IV. PLANOWANIE OPERACYJNE: 1. Funkcje i cele planowania operacyjnego ; 2. Przesłanki konstrukcji budżetu ; 3. Ustawa budżetowa, budżet państwa ; 4. Budżet samorządowy i uchwała budżetowa ; 5. Budżet Unii Europejskiej ; 6. Planowanie finansowo-rzeczowe ; 8. Algorytmy podziału środków publicznych ; 9. Metody i narzędzia planowania wieloletniego ; R. V. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE: 1. Zarządzanie dochodami ; 2. Zarządzanie wydatkami, płynnością i długiem publicznym ; 3. Zmiany planów finansowych ; 4. Ewidencja księgowa i sprawozdawczość finansowa ; 5. Ewidencja wykonania zadań i stopnia realizacji celów ; 6. Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny ; R. VI. KONTROLA I NADZÓR: 1. Cele kontroli ; 2. Kryteria kontroli ; 3. Kryteria oceny wykonania budżetu i planów finansowych ; 4. Zewnętrzna kontrola instytucjonalna ; 5. Kontrola wewnętrzna ; 6. Kontrola społeczna ; 7. Referendum samorządowe ; 8. Nadzór fiskalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji, kwiecień 2008, Tychy.
Bibliogr. przy pracach.
I. OSWAJANIE CIELESNOŚCI: Socjalizacja do troski o urodę ; Reprezentacja poznawcza własnego ciała u dzieci w świetle rysunku projekcyjnego ; Znaczenie własnej cielesności w okresie adolescencji. II. W KRĘGU CYWILIZACJI SOMATYCZNEJ?: Renta urody i tunika Nessosa. Ciało w społecznej percepcji ; Jakość życia pacjentów po zabiegach implantoprotetycznych ; Odchudzanie jako styl życia współczesnych kobiet ; Atrybuty kobiecej atrakcyjności w percepcji mężczyzn przebywających w warunkach izolacyjnych ; "Nie hetero, nie homo. Po prostu metro" (i über). Socjologiczna analiza współczesnych wzorców męskości ; Ciało - kolejne uzależnienie?. III. WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ?: Rola reklamy wizualnej w promowaniu i definiowaniu wartości ciała ludzkiego ; Jak sprzedawać starość? Refleksje na temat wizualnych i językowych aspektów kampanii reklamowych pro-age ; Witalność ciała władcy jako gwarant witalności organizmu państwowego ; Ciało jako forma przekazu. Granice wykorzystania ludzkiego ciała w reklamach - opinie krakowskich studentów. IV. ZAPACH, OBRAZ, POŻĄDANIE: Antyciało. Cielesność jako obszar uprawiania krytyki rzeczywistości społecznej w polskiej sztuce współczesnej ; Widzialna część zwana ciałem, czyli co mówi nam ciało Drag King? Refleksje nad symboliką znaczeń w przedstawieniach Drag King ; Zapach, ciało, pożądanie - socjologiczna analiza korelatów ; Rozważania nad trupem Nany. ciało jako symbol upadku społeczeństwa ; Ciało - zwierciadłem duszy. Relacje pomiędzy atrakcyjnością ciała a kondycją duchową człowieka w średniowiecznej hagiografii i twórczości apokryficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92588 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej