Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
dostępne
(31)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Gołembski Franciszek
(2)
Kieres Ewa
(2)
Patterson Robert (ekonomia)
(2)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Branna Danuta
(1)
Bryc Agnieszka
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- ; jr)
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(1)
Karney Elżbieta J
(1)
Keen Andrew
(1)
Kitta Jacek
(1)
Kossak Juliusz (1824-1899)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Mehrotra Arvind Krishna (1947- )
(1)
Mylius Klaus
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Nowak Marian (1955- )
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Oska Paweł Aleksander
(1)
Petlák Erich
(1)
Pol Wincenty (1807-1872)
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Radziewicz-Winnicki Andrzej (1945- )
(1)
Sztaba Sławomir
(1)
Szumski Stanisław
(1)
Topolska-Ghariani Katarzyna
(1)
Wojtaszczyk Konstanty Adam (1952- )
(1)
Zięba Ryszard (1950- )
(1)
Łukasiuk Magdalena
(1)
Żylicz Leon
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Integracja europejska
(3)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Literatura indyjska
(2)
Pedagogika
(2)
Rachunkowość
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wspólna Polityka Zagraniczna i Bezpieczeństwa UE
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Edukacja europejska
(1)
Ekonomia
(1)
Europejski Obszar Gospodarczy
(1)
Europejski Trybunał Obrachunkowy
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Historia
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Internet
(1)
Komitet Regionów
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Migracje
(1)
Nauczanie
(1)
Parlament Europejski
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych UE
(1)
Praca
(1)
Prawo
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Reality show
(1)
Sektor publiczny
(1)
Socjalizacja
(1)
Talk show
(1)
Terroryzm
(1)
Uczenie się
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Urbanizacja
(1)
Wiedza
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znak towarowy
(1)
Łowiectwo
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-0
(2)
1401-
(1)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Rosja
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik akademicki
(3)
Encyklopedie
(2)
Słowniki polsko-angielskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Podręcznik kademicki
(1)
Poezja polska
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka TVN)
(Popkultura i Media)
Wprowadzenie: książka stanowi znacznie zmodyfikowaną wersję rozprawy doktorskiej obronionej przez autora w kwietniu 2006 r. na Wydziale Polonistyki UW.
Bibliogr. s. 227-240.
1. Telewizja - paraspołeczny przyjaciel; 2. "Rozmowy w toku". Od widowiska telewizyjnego do programu interwencyjnego; 3. Psychoterapia na ekranie?; 4. Nie wszystko na sprzedaż, czyli rzecz o reakcjach unikowych; 5. Skrzynka na emocje. Widzowie i ich listy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy prawa / Wojciech Góralczyk jun. - Stan prawny na dzień 1 listopada 2008 r. - Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne : Akademia Leona Koźmińskiego, cop. 2009. - 217, [3] s. ; 24 cm.
Na s. red. także błędnie przypisany ISBN.
1. Pojęcie prawa ; 2. Tworzenie prawa (źródła prawa) ; 3. Stosunek prawny i podmioty prawa ; 4. Obowiązywanie, stosowanie i wykładnia prawa ; 5. Systematyka prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Cz. I. FUNDAMENTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Istota jakości ; 2. Zmienność - wróg jakości ; 3. Standardy, wzorce jakości ; Ekonomika jakości. Cz. II. INSTRUMENTARIUM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 5. Analiza zmienności-badanie stanu systemu ; 6. Rozwiązywanie problemów jakości; 7. QFD-planowanie standardu; 8. FMEA-sprawdzanie standardu ; 9. Analiza wartości-optymalizacja standardu. Cz. III. MODELE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 10. Japoński model TQC ; 11. Amerykański model TQM ; 12. Normy ISO serii 900 ; 13. Nagrody jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf./t.1-65
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf./t.3-65
Książka
W koszyku
Rok wyd. wg http://www.wssp.edu.pl.
Reprint, oryg.: Poznań : nakł. Księgarni J. K. Żupańskiego ; Drezno : w druk. J. J. Kraszewskiego, 1870.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AF-97599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej