Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(18)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Mackiewicz Józef (1902-1985)
(27)
Mackiewicz Józef (1902-1985). Dzieła
(10)
Toporska Barbara (1913-1985)
(4)
Toporska Barbara
(3)
Arzuffi Arturo
(2)
Rubin Icchak (Henryk)
(2)
Brzóska Agata
(1)
Erofeev Venedikt Vasil'evič (1938-1990)
(1)
Giglioli Ezio
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Kadenacy Tadeusz
(1)
Karsov Nina
(1)
Mackiewicz Józef (1902-1985). Kabel Opatrzności
(1)
Nowakowski Józef (1926-2014)
(1)
Prus-Bogusławski Aleksander
(1)
Razzi Alessandra
(1)
Schifano-Nowosielska Anna Maria
(1)
Sokolov Sasha (1943- )
(1)
Stavisky Nikita
(1)
Szechter Szymon
(1)
Szetela Czesława
(1)
Topolska Barbara
(1)
Łukaszuk-Piekara Małgorzata (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(33)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(36)
Temat
Polska
(5)
Powieść polska
(4)
Publicystyka polska
(4)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Komunizm
(2)
Mackiewicz, Józef (1902-1985)
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Papiestwo
(2)
Propaganda
(2)
Wojna 1939-1945 r.
(2)
ZSRR
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Żydzi
(2)
Egzekucja polskich oficerów w Katyniu
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pisarze polscy
(1)
Poezja polska
(1)
Polacy za granicą
(1)
Powieść rosyjska
(1)
Rasizm
(1)
Sawanna
(1)
Sprawa katyńska
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Toporska, Barbara (1913-1985)
(1)
Wat, Aleksander (1900-1967)
(1)
Zwierzęta górskie
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Temat: dzieło
Wiadomości (czasop. ; Londyn)
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
ZSRR
(2)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Strzyżów (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Gatunek
Powieść polska
(6)
Powieść wojenna polska
(3)
Opowiadanie polskie
(2)
Pamiętniki polskie
(2)
Publicystyka polska
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Listy polskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1)
Opowiadanie wojenne polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść obyczajowa polska
(1)
Powieść obyczajowa rosyjska
(1)
Powieść rosyjska
(1)
Powieść sensacyjna polska
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5dz-59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-59 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-94(438).082 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej