Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(27)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(4)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(7)
Autor
Dambach Karl E. (1945- )
(3)
Ubertowska Aleksandra
(3)
Ackerman Robert J
(2)
Butenko Bohdan (1931-2019)
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Gebauer Karl (1939- )
(2)
Guerin Suzanne
(2)
Hennessy Eilis
(2)
Jaszczak-Kuźmińska Dorota
(2)
Kozaczuk Franciszek
(2)
Kurlak Irena
(2)
Malinow Anna
(2)
Michalska Katarzyna (psychologia)
(2)
Pickering Susan E
(2)
Walc Wiesława
(2)
Barea Consuelo (1949- )
(1)
Barnaś-Baran Ewa
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora
(1)
Borecka-Biernat Danuta (1959- )
(1)
Borowczyk Marta
(1)
Brańka Zofia
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Czuba Wiesław
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dąbrowska-Bąk Maria
(1)
Fonfara Andrzej
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier Donna
(1)
Frączek Zofia
(1)
Georg Jutta
(1)
Gretkowski Andrzej (1952- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Herzberger Sharon D. (1949- )
(1)
Jastrun Daniel
(1)
Jastrun Daniel (1975- )
(1)
Kałdon Barbara
(1)
Kaźmierczak Paweł (1970- )
(1)
Kensy Elżbieta
(1)
Ketterman Grace
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krahe Barbara
(1)
LalalaLetMeExplain
(1)
Larsson Liv (1964- )
(1)
Mach Aleksandra
(1)
Mościcka Lidia (1923- )
(1)
Mróz Maria
(1)
Olweus Dan
(1)
Olweus Dan (1931- )
(1)
Palomares Susanna
(1)
Pawełek Katarzyna
(1)
Pikor Krzysztof
(1)
Polanowski Jarosław
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Rejzner Andrzej
(1)
Rorat Marzena
(1)
Rybski Jarosław
(1)
Rybski Jarosław (1966-2020)
(1)
Sasal Hanna Dorota
(1)
Schilling Dianne
(1)
Sip Krystyna
(1)
Sobolewski Zbigniew
(1)
Stanik Jan Maria (1943- )
(1)
Stern Robin
(1)
Stone Jan
(1)
Suchecki Jacek (1950- )
(1)
Szczepanik Renata
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Tabasz Władysław M
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Urban Bronisław
(1)
Urbanik Paweł
(1)
Wawrzyniak Joanna
(1)
Wielgos-Struck Renata
(1)
Wojtasik Andrzej (1970- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Zajdel-Ostrowska Mariola (1962- )
(1)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Łuczeczko Paweł (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(49)
Temat
Przemoc w rodzinie
(28)
Przemoc w szkole
(19)
Uczniowie
(14)
Rodzina
(13)
Agresywność
(11)
Przemoc
(8)
Dziecko
(7)
Młodzież
(7)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(7)
Alkoholizm
(6)
Opieka społeczna
(4)
Patologia społeczna
(4)
Uczucia
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziecko maltretowane
(3)
Kobieta
(3)
Ludzie starzy
(3)
Narkomania
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Przemoc wobec kobiet
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Działalność charytatywna
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Eurosieroctwo
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mobbing
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Nieśmiałość
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Pornografia
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Przestępczość
(2)
Samobójstwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Studenci
(2)
Substancje uzależniające
(2)
Wagary
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
AIDS
(1)
Aborcja
(1)
Anoreksja
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Arteterapia
(1)
Autyzm
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioterapia
(1)
Bioetyka
(1)
Bulimia
(1)
Centra i kluby integracji społecznej
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dom dziecka
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Einstein-Marić, Mileva (1875-1948)
(1)
Erotomania
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo (Lublin)
(1)
HIV
(1)
Higiena szkolna
(1)
Hospicja
(1)
Interwencje policyjne
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język
(1)
Język migowy
(1)
Język migowy polski
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Kibice
(1)
Kobieta po mastektomii
(1)
Krośnieński Uniwersytet Trzeciego Wieku
(1)
Kuratorzy rodzinni
(1)
Lekozależność
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Małżeństwo
(1)
Media
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Mowa
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nałóg
(1)
Nerwice
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Temat: dzieło
Płomyczek (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1989-
(4)
1801-
(2)
1901-
(2)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Galicja
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Ropczyce (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(6)
Poradniki
(5)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Dane statystyczne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Bibliogr. s. 103-104.
1. Podstawowe ustalenia ; 2. Typowe wzorce zachowań outsidera ; 3. W matni ; 4. Co mogą zrobić rodzice ; 5. Co mogą zrobić nauczyciele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek.)
Bibliogr. s. 138-141.
Coraz częściej opinią publiczną wstrząsają dochodzące ze szkół relacje o wypadkach dręczenia i szykanowania uczniów przez ich kolegów. Niemiecki pedagog i publicysta kompetentnie objaśnia szeroki kontekst zjawiska mobbingu, jego przyczyny społeczne i psychologiczne oraz wzory emocjonalne predestynujące uczniów do roli sprawcy, ofiary bądź biernego współuczestnika tego typu zachowań. Gebauer ukazuje mobbing jako zjawisko dynamiczne, obciążające zarówno uczniów, jak i nauczycieli i rodziców; jako sytuację, z którą można sobie poradzić tylko przy wspólnym zaangażowaniu wszystkich uczestników szkolnego procesu wychowawczego.[Pegaz, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Jak rozpoznać czy dziecko jest molestowane? 2. Czy twoje dziecko jest bezpieczne przy tobie? 3. Umacnianie w dziecku poczucia własnej wartości 4. Dać czy nie dać klapsa? 5. Przekazywanie zdrowego podejścia do seksu 6. Czy twoje dziecko jest bezpieczne w domu i podczas zabawy? 7. Czy twoje dziecko jest bezpieczne w szkole? 8. Czy twoje dziecko jest bezpieczne w kościele? 9. W poszukiwaniu uzdrowienia i przebaczenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-343.3/.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-8482 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-8483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bezpieczne Dziecko)
(Dla Dzieci)
W niezrozumiałych, niejasnych sytuacjach dzieci milczą. Boją się lub nie znajdują słów, by poprosić o pomoc. Niekiedy dochowywanie tajemnicy może być niebezpieczne. Mówić czy nie? O czym absolutnie nie wolno mówić, o czym wolno, a o czym wręcz należy? Jakie sekrety są niebezpieczne? Kiedy jest się skarżypytą? A kiedy mądrym, rozsądnym dzieckiem? [GWP, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37/I (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2dz-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6dz-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7dz-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10dz-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16dz-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. SMUTEK: Dezorientacja, Depresja, Co można zrobić; Cz. 2. STRACH: Strach, Dzieci w rodzinie dotkniętej przemocą, Sprawca przemocy; Cz. 3. DROGA DO WYZWOLENIA: Bezpieczeństwo, Odnowa psychiczna, Odrodzenie się w roli matki; Cz. 4. SYNDROM SZTOKHOLMSKI. Syndrom sztokholmski u kobiety krzywdzonej przez najbliższego mężczyznę; Cz. 5. PRZEMOC W RELACJACH MIĘDZY PŁCIAMI: Czy mężczyźni zagrażają przetrwaniu kobiet, Społeczny syndrom sztokholmski u kobiet; POSŁOWIE: W hołdzie Milevie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-96156 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Indeksy
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86656 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy w Klasie)
(Pedagogika)
Bibliogr. s. 62-63.
I. Agresja: 1) Informacje ogólne; 2) Zmienna natura agresji; 3) Czy chłopcy są bardziej agresywni od dziewcząt?; 4) Kiedy agresywne zachowanie staje się problemem?; 5) Czynniki wywołujące agresję; 6) Różnice indywidualne; 7) Tłumienie zachowań agresywnych; 8) Wskazówki dla rodziców; II. Prześladowanie: 1) Informacje ogólne; 2) Gdzie dochodzi do prześladowania?; 3) Typy prześladowań; 4) Powszechność zjawiska; 5) Niebezpieczne skutki; 6) Kto kogo dręczy?;7) Przeciwdziałanie prześladowaniu III. Uwagi końcowe: Ocena agresji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [248]-259. Indeksy.
1. Współczesna przestępczość - uwarunkowania i konsekwencje. Dylematy reakcji społecznej ; 2. Uzależnienia - alkoholizm, narkomania, palenie tytoniu. Profilaktyka, terapia i resocjalizacja ; 3. Przemoc w rodzinie ; 4. Profilaktyka i środki probacyjne w praktyce resocjalizacyjnej ; 5. Specjalistyczne programy korekcyjno-resocjalizacyjne ; 6. Readaptacja społeczna i reorganizacja środowisk lokalnych jako warunek skuteczności oddziaływań resocjalizacyjnych ; 7. Rola i zadania kadry resocjalizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91981/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 76.
Większość z nas dba o to, by regularnie oddawać samochód do przeglądu. Jeśli o tym zapomnimy, nie będziemy mogli go używać, a co ważniejsze, narazimy na niebezpieczeństwo siebie i swoich pasażerów. Podobnie warto oddawać do przeglądu swoje najważniejsze znajomości, a następnie naprawić je i skorygować, co zapobiegnie najróżniejszym wypadkom. Takie regularne przeglądy pozwolą ci zbudować relacje, o których zapewne marzysz. Relacja nie jest czymś statycznym, każde jej badanie daje nowy, świeży wynik. Autorka prezentuje zestaw narzędzi, których od ponad 10 lat używa podczas kursów poświęconym relacjom, wykorzystując metodę Porozumienia bez przemocy Marshalla Rosenberga. [Wydaw. Czarna Owca, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97510 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Na Ratunek)
Bibliogr.
1. Przemoc w związkach 2. Kobiety w potrzasku 3. On trochę pije i często bije 4. Dlaczego nie odeszłam? Jest tyle powodów. 5. Wpływ nadużywania alkoholu na rodzinę 6. Syndrom upadłego anioła : kobiety i alkohol 7. Pokonać lęk 8. Pomoc dla ofiar przemocy 9. Potrzeba pomocy w problemie alkoholowym 10.Co z dziećmi? 11.Czego się spodziewać, kiedy on szuka pomocy 12.Powrót do zdrowia : jak rozpoznać jego oznaki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-86471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-80876/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Systemowe rozwiązywanie problemu przemocy i agresji w szkole.
TEORETYCZNE I EMPIRYCZNE WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ AGRESJI W SZKOLE: Społeczno-poznawczy wymiar agresji: przegląd teoretyczno-badawczy ; Globalne podejście do problemu przemocy interpersonalnej ; O pożytku prawa w zapobieganiu zachowaniom agresywnym młodzieży ; W kręgu agresji i przemocy wśród młodzieży gimnazjalnej ; Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie szkoły podstawowej w środowisku podwarszawskim) ; Przemoc i agresja w szkole w świetle teorii i badań empirycznych. Osiągnięcia warszawskiej WSP TWP ; Konflikty dorastających z rówieśnikami ; Uczniowie jako ofiary i świadkowie agresji ; Demoralizacja i przestępczość dzieci i młodzieży wobec nowych wyzwań społecznych ; Diagnoza przyczyn nieprzystosowania społecznego jednostki jako element przeciwdziałania zachowaniom agresywnym ; Czynniki warunkujące agresję młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim ; MULTIMEDIA A PROBLEM AGRESJI W SZKOLE: Cyberagresja nowym i groźnym patologicznym procesem ; Dlaczego cyberbullying wśród młodzież jest niebezpieczny? ; "Impregnowanie" dzieci i młodzieży przed agresywnymi schematami multimediów ; Zagrożenia związane z użytkowaniem przez młodzież gimnazjalną sieci Internet - świadomość rodziców na przykładzie piotrkowskich gimnazjów ; Kłopoty wychowawcze związane z korzystaniem z komputera ; TERAPIA I INNE METODY NIWELOWANIA AGRESJI W SZKOLE: Geniusz dziecięcej kreatywności ; Pedagogika harmonii ; Rola rodziny w zapobieganiu przestępczości i agresji wśród młodzieży ; Arteterapia jako procedura interwencji wobec zachowań agresywnych. Alternatywne formy resocjalizacji ; Trening Zastępowania Agresji w przeciwdziałaniu agresji i przemocy jako komponent poznawczo-behawioralny ; Zapobieganie wypaleniu zawodowemu nauczycieli jako metoda przeciwdziałania agresji ; Arteterapia - techniki nauki socjalnych umiejętności. Prezentacja amerykańskiego programu Early Warning Timely Response. A Guide to Safe Schools ; Inteligencja emocjonalna jako czynnik przeciwdziałający agresji uczniów ; Odrzucenie i agresja jako przejawy braku integracji - aspekty diagnostyczne i terapeutyczne ; Wykorzystanie sportu w redukcji zachowań agresywnych ; PRZEMOC I AGRESJA W SZKOLE - ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE: Przestępczość w szkole - rozwiązania systemowe ; Strategie działań wobec agresji w szkole w województwie pomorskim - stan i oczekiwania ; Przeciwdziałanie agresji w szkole w świetle wyników sprawowanego nadzoru pedagogicznego ; Rola pedagoga szkolnego w działaniach systemowych profilaktyki agresji. Szkolne procedury postępowania w sytuacjach kryzysowych i podejmowane konsekwencje w stosunku do uczniów w szkole zawodowej ; Działania polskiej Policji podejmowane na rzecz przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich, w tym dotyczące zapobiegania zjawisku agresji w placówkach oświatowych ; Na ratunek szkole ; Organizacyjne możliwości ograniczenia zachowań agresywnych w ośrodkach resocjalizacyjnych dla nieletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
I. PRZYCZYNY AGRESJI I PRZEMOCY W SZKOLE: Tłumienie cielesności przyczyną powstawania agresji w szkole ; Zachowania agresywne wśród uczniów a przynalezność do subkultur młodzieżowych ; "Lawina bieg od tego zmienia, /Po jakich toczy się kamieniach". Relacje nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel jako pochodna świadomości przemocy w środowisku szkolnym ; Rozpoznawanie przyczyn zachowań agresywnych u uczniów. II. PERCEPCJA ZJAWISK AGRESJI I PRZEMOCY: Od bierności do działania. Przegląd typów postaw uczniów wobec przemocy i agresji ; Przemoc w pomorskich gimnazjach ; Wartości preferowane przez młodzież licealną w kontekście doświadczanej przez nią przemocy w szkole ; Wykorzystanie kwestionariusza "Moje życie w szkole" do pomiaru zachowań agresywnych ; Agresywne zachowania uczniów - wyzwanie dla nauczyciela. Obawy i opinie studentów kierunków pedagogicznych. III. TYPY I FORMY AGRESJI I PRZEMOCY W SZKOLE: "Fala w szkole"? Sprawcy, ofiary, motywy ; Wybrane przejawy agresji wśród uczniów gimnazjum na terenie miasta i gminy Słupsk ; Zjawisko agresji dziewcząt w wieku gimnazjalnym ; Dyskryminacja jako przejaw agresji wobec dzieci cudzoziemców w polskiej szkole ; Szkoła w Polsce miejscem rzetelnego kształcenia i krzewienia tolerancji wobec mniejszości seksualnych ; Uwarunkowanie agresji wśród młodzieży akademickiej ; Nieformalne programy nauczania a system szkolnej przemocy symbolicznej. IV. SZKOLNA PRZEMOC I AGRESJA W PERSPEKTYWIE KODEKSU KARNEGO: Przestępczość nieletnich. Odpowiedzialność nieletniego na gruncie Kodeksu karnego z 1997 roku i proponowanych zmian w prawie ; Administracyjno-prawne środki służące rozwiązywaniu problemu przemocy i agresji w szkole ; Znaczenie edukacji prawnej w zakresie profilaktyki przemocy w szkole. V. SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA SZKOLNEJ AGRESJI I PRZEMOCY: Prewencja zachowań dewiacyjnych w szkole. Od pluralizmu do integralności metod przeciwdziałania ; Relacja mistrz - uczeń jako pozytywna propozycja wyjścia poza spiralę przemocy w szkole ; Kreowanie właściwych relacji między wychowawcą a wychowankiem w myśl pedagogiki niedyrektywnej jednym ze sposobów zapobiegania agresji w szkole ; Uzdrowić agresję. Edukacja emocjonalna młodzieży szkolnej ; Bezpieczeństwo małego dziecka w szkole ; Zachowania agresywne wśród uczniów i młodzieży. Praktyczne i teoretyczne aspekty przeciwdziałania ; Profilaktyka szkolna w internecie ; Przemoc w szkole - wyzwania i zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i grzbiecie imprint: Buchmann.
Tytuł oryginału: "Block, delete, move on : it's not you, it's them" 2022.
Bibliografia na stronie 235.
„Zablokuj, skasuj, idź dalej” to zabawny i bezkompromisowy, napisany dosadnym językiem przewodnik po randkowaniu w czasach Tindera. Autorka popularnego instagramowego profilu LalalaLetMeExplain, jak sama przyznaje, przez lata umawiała się z niewłaściwymi facetami. Angażowała się, starała, a koniec końców i tak zostawała sama – zraniona i z coraz gorszym mniemaniem o sobie. Swoimi doświadczeniami zaczęła dzielić się w mediach społecznościowych i z zaskoczeniem odkryła, że tysiące kobiet przechodziły to samo. To dało jej siłę do zmiany myślenia i podejścia do randek. Postanowiła zebrać wszystkie swoje doświadczenia i opisać je w formie przewodnika, który pozwoli innym kobietom uniknąć jej błędów i zauważyć ostrzegawczą czerwoną lampkę zanim będzie zbyt późno; jak nie dać się wykorzystać, jak uniknąć szkodliwych relacji i rozpoznać toksycznych mężczyzn i zbudować w sobie siłę, by walczyć o swoje potrzeby i umieć zerwać relację, gdy jest dla nas szkodliwa. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [229]-242.
Streszcz. ang., ros.
I. Problem badawczy i metoda pracy ; II. Hipotezy wynikające z analizy danych statystycznych, dotyczących badanego problemu ; III. Warunki środowiska rodzinnego a przestępczość ; IV. Czynniki sprzyjające powstawaniu sytuacji konfliktowych jako podłoża przestępstwa nieletniego ; V. Niski stopień rozwoju umysłowego i zaburzenie charakterologiczne jako czynniki kryminogenne u nieletnich ; VI. Wagary jako przejaw zaburzeń w układzie stosunków między nieletnim a szkołą i ważny czynnik w procesie wykolejenia moralnego ; VII. Reakcje obronno-przystosowawcze nieletnich w postaci ucieczek z domu lub zakładu jako ważny czynnik w genezie przestępczości i ich motywacja ; VIII. Szajki przestępcze jako czynnik kryminogenny w procesie społecznego dorastania jednostki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-903 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej