364424
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
R. I. PODSTAWY MARKETINGU RELACJI: 1. Korzenie i rozwój paradygmatu marketingu relacji ; 2. Przedsiębiorstwo jako strona relacji ; 3. Konsument jako strona relacji ; 4. Usługa jako przedmiot wymiany i konsumpcji ; 5. W stronę definicji marketingu relacji ; R II. ZASTOSOWANIE MARKETINGU RELACJI: 1. Poziomy realizacji marketingu relacji ; 2. Segmentacja nabywców w marketingu relacji ; 3. Etapy marketingu relacji ; 4. Wykorzystanie sieci relacji z otoczeniem ; 5. Wartość relacji z klientem - uwarunkowania, mierniki: Poprawa rentowności relacji ; Szeroka perspektywa wartości relacji ; R. III. METODYKA BADAŃ RELACJI POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A KONSUMENTEM: 1. Relacje firma-klient jako obiekt badań ; 2. Poziomy analizy relacji ; 3. Siła jako kluczowa własność relacji ; 4. Mierniki siły relacji ; 5. Rodzaje relacji i etapy kształtowania się relacji ; 6. Metody gromadzenia danych z zakresu relacji ; 7. Metody analizy danych z zakresu relacji ; 8. Kwestionariusz wywiadu z klientem ; R. IV. UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA MARKETINGU RELACJI: 1. Uwarunkowania makrootoczenia: Prawne aspekty marketingu relacji: Ochrona konsumenta i konkurencji ; Ochrona danych osobowych ; Ochrona handlu elektronicznego ; Infrastruktura teleinformatyczna kształtowania relacji ; Kultura jako uwarunkowanie marketingu relacji ; 2. Sektorowa specyfika relacji firma-klient w świetle badań: Ogólna charakterystyka analizowanych sektorów ; Sektorowe uwarunkowania rozwoju relacji. [CeDeWu, 2023]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113000 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej