364026
Książka
W koszyku
RÓŻNE OBLICZA MEDIÓW: Siła i słabość mediów ; Media a zmiana społeczna ; Media tradycyjne ; Historia mediów - kilka uwag metodologicznych ; Media w Portugalii - od Estado Novo do nowego społeczeństwa ; Internet ; Edukacja medialna w kształceniu dziennikarzy!? ; Komentarz ; MEDIA PUBLICZNE - QUO VADIS?: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność ; Media publiczne - dokąd zmierzają? ; Niezależność mediów publicznych w czasach populizmu - przypadek Polski ; Media publiczne w Polsce: strategie rozwoju technologicznego ; Media publiczne w świecie konwergencji - regulacje europejskie a praktyka komunikacyjna ; Komentarz ; RADIO - STARE MEDIUM W NOWYM ŚWIECIE MEDIÓW: Wirtualizacja dźwięku: radio - internet - telefon komórkowy-iPod - iPhone ; Od muzyki w radiu do muzyki w sieci ; Radiofonia regionalna i lokalna - wprowadzenie ; Strategie zarządzania rozgłośnią publiczną w warunkach konwergencji ; Polskie Radio wobec wyzwań technologicznych ; Radio cyfrowe - przełom technologiczny? ; Od air do web: rzeźbienie radia w sieci ; Komentarz ; ODBIORCY JAKO UŻYTKOWNICY MEDIÓW: Nowe praktyki komunikacyjne odbiorców: media w świecie konwergencji Krzyżowa konsumpcja wiadomości medialnych - zastosowanie metody Q storting ; Radio i telewizja publiczna w indywidualnych repertuarach mediów ; Użytkownicy mediów w świecie wielu platform ; Komentarz.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108913 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na 4 stronie okładki: Media.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów nauk o mediach i komunikacji społecznej, zarządzania mediami oraz socjologii kultury. Dla menadżerów medialnych, dziennikarzy radiowych i edukatorów medialnych.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Akademia Leona Koźmińskiego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej