364068
Książka
W koszyku
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [173]-181.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej