Sorting
Source
Katalog centralny
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(9)
Branch
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Author
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Kubin Jerzy (1924-2009)
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Year
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Państwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Inwestycje
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Polska
(1)
Sektor publiczny
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
Bibliogr. przy niektórych ref.
Cz.1. Pojęcia i zagadnienia etyki dotyczącej działalności finansowej: a) Etyka w świecie finansów: pojęcia i zagadnienia b) Wyzwania etyczne w działalności finansowej Cz.2. Znaczenie zaufania w świecie finansów: a) Zaufanie inwestorów do rynku w Polsce b) Bariery inwestowania w Polsce c) Rola zakładów ubezpieczeń jako instytucji zaufania publicznego Cz.3. Elementy ładu etycznego w świecie finansów: a) Ład korporacyjny; b) Kształtowanie relacji bank-klient; c) Stosowanie zasad etyki w działalności Deutsche Bank Polska S.A. Cz.4. Słabości świata finansów i związane z tym wyzwania: a) Fałszowanie finansowych sprawozdań spółek publicznych - pokusy i okazje; b) Niektóre przyczyny niskiej etyczności w świecie finansów; c) Koszty bezpieczeństwa danych; d) Wyzwania etyczne banków detalicznych w dobie komunikacji elektronicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-336 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach
I. Dobre państwo - kryteria, oczekiwania i problemy projektowania : 1. Referaty : a) Dobre państwo - spojrzenie prawnika; b) Struktury i kierunki zarządzania państwem; c) Sprawność cywilnej służby publicznej jako instrumentu rządzenia państwem; d) Państwo opiekuńcze i jego przyszłość; e) Dobre państwo. Doświadczenia i oczekiwania Polaków; f) Założenia i problemy projektowania dobrego państwa 2. Komunikaty i dyskusja II. Diagnoza i wnioski : 1. Referaty : a) Administracja publiczna : instytucje obywatelskiej partycypacji ; b) Demokracja pod presją neoliberalnej doktryny; c) Polityka innowacyjna a budowa dobrego państwa; d) Państwo sprzyjające gospodarce opartej na wiedzy; e) Chore państwo i jego lekarze; f) Dostęp do informacji w sprawach publicznych; g) Sprzeciw obywatelski w demokratycznym państwie; h) Deregulacja oraz ograniczenie roli państwa; i) Dobra ordynacja warunkiem dobrego państwa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-321 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s.[388]-392
1. Istota zarządzania finansami 2. Podstawowe kategorie zarządzania finansami 3. Długoterminowe źródła finansowania 4. Zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa 5. Rodzaje i znaczenie dźwigni w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa 6. Budżetowanie kapitałowe i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych 7. Krótkoterminowe decyzje finansowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-658 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
1. Komunikacja werbalna i jej uwarunkowania kulturowe / M.Neymann 2. Komunikacja pisemna w biznesie - najważniejsze zmiany i perspektywy na przyszłość / J.Ćwiklińska 3. Komunikacja niewerbalna a międzykulturowe relacje (nie tylko) biznesowe / D.Szkodny-Ciołek 4. Zróżnicowanie kulturowe w przedsiębiorstwach / A.Szumski 5. Komunikacja i kultura biznesu w krajach śródziemnomorskich / M.Żywot-Chabrzyk 6. Wpływ komunikowania międzykulturowego na promocję / J.Bohdanowicz, M.Awdziej 7. Rosja - nasz partner w biznesie- co o niej wiemy / R.Adamowicz
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86766 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86575 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86771 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86784 (1 egz.)
Book
In basket
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-91326 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again