Cotte Delphine Gilles
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2012)
Bekker Alfred
(1688)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(795)
Cotte Delphine Gilles
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(670)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(597)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(521)
Cartland Barbara
(496)
Kochanowski Jan
(484)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(479)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(463)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(449)
Popławska Anna (filolog)
(444)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(435)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(392)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(377)
Konopnicka Maria
(376)
Twain Mark
(364)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
Steel Danielle (1947- )
(348)
Poe Edgar Allan
(346)
May Karl
(345)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(301)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Донцова Дарья
(270)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(250)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
King Stephen (1947- )
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(232)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Ławnicki Lucjan
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Szulc Andrzej
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Metoda Montessori
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Montessori à la maison" 2014.
"Naucz mnie robić to samodzielnie" - to zdanie doskonale definiuje pedagogikę Marii Montessori. Małemu człowiekowi należy dać możliwość samodzielnego działania - odpowiednio do jego wieku i umiejętności. Dlatego pozwól dziecku wykonać zadanie samemu, pod twoim nadzorem, po zademonstrowaniu mu, jak należy to zrobić, oraz zabezpieczeniu i dostosowaniu miejsca i zadania do jego potrzeb i możliwości. Według Marii Montessori każde dziecko jest wyjątkowe. Ma swoją osobowość, własny rytm życia, specyficzne cechy i ewentualnie ograniczenia. Wszystkie dzieci przechodzą okresy wrażliwości - chodzi o szczególną wrażliwość na drodze rozwoju, czyli o etapy życia młodego człowieka, w których całkowicie jest zaabsorbowany przez szczególne zafiksowanie na określony element. Granicą tych etapów przejściowych jest nabycie określonych cech charakteru. Gdy tylko dana cecha się rozwinie, związana z nią wrażliwość zanika. Dlatego bardzo ważne jest, aby w odpowiednim momencie środowisko dostarczyło dziecku środków do tego, by mogło się rozwijać, wykorzystując okresy wrażliwości. Książka zawiera 80 zabaw edukacyjnych wykorzystujących zalety pedagogiki Montessori; ćwiczenia można wykonać w domu, a pomoce do nich przygotować samodzielnie. [www.azymut.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej