Ehrlich Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2012)
Bekker Alfred
(1688)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(795)
Ehrlich Andrzej
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(670)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(597)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(521)
Cartland Barbara
(496)
Kochanowski Jan
(484)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(479)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(463)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(449)
Popławska Anna (filolog)
(444)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(435)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(392)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(377)
Konopnicka Maria
(376)
Twain Mark
(364)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
Steel Danielle (1947- )
(348)
Poe Edgar Allan
(346)
May Karl
(345)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(301)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Донцова Дарья
(270)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(250)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
King Stephen (1947- )
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(232)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Ławnicki Lucjan
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Szulc Andrzej
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Zarządzanie
(15)
Organizacja
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Decyzje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Usługi
(2)
Badania operacyjne
(1)
Gates, William (1956- )
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Języki programowania
(1)
Kadry
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Obrady
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacje
(1)
Postęp techniczny
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sektor publiczny
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znak towarowy
(1)
Zysk
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oryg. : "The limits of organization" 1974
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-62121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks
1. Wstęp 2. Cztery typy badań systemów przedmiotowych 3. Modele dla potrzeb symulacji 4. Symulacje typu człowiek - model 5. Systemy liczące 6. Symulacja typu człowiek - maszyna cyfrowa 7. Symulacja maszynowa 8. Metody Monte Carlo 9. Języki symulacyjne 10.Przegląd zastosowań symulacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej