Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(88)
Forma i typ
Książki
(83)
Proza
(39)
Publikacje naukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(203)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(42)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(8)
Filia 2 (Fredry 5)
(7)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(8)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(11)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(5)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(10)
Filia 9 (Czackiego 5)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(15)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(6)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(4)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(7)
Filia 20 (Solarza 9a)
(14)
Dyskusyjny Klub Książki
(1)
Autor
Wojtasik Łukasz
(4)
Wojtasik Łukasz. Sieciaki
(4)
Cline Ernest (1972- )
(3)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(3)
Stuart S. D
(3)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(3)
Abec
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kinal Jarosław (1985- )
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič. Droga Szamana
(2)
Moss Marcel
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowicki Michał (1965- )
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Rusina Ol'ga
(2)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(2)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Ûrkivs'ka Ânia
(2)
Łazowski Maciej (1985- )
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Ball Matthew
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beloch Ralph
(1)
Bijan Marta (1996- )
(1)
Bober Wojciech J
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cantelmi Tonino
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Cook Olivia (1993- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Darda-Gramatyka Joanna
(1)
Dashner James (1972- )
(1)
Dashner James (1972- ). Doktryna śmiertelności
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Elsberg Marc (1967- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gefen Iddo (1992- )
(1)
Gibson William (1948- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grabias Magdalena
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Grzędowicz Jarosław (1965- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Głażewska Ewa
(1)
Halbersztat Anna (1980- )
(1)
Houellebecq Michel (1956- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Juza Marta
(1)
Kamiński Janusz (1959- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kazuhiro Hara
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Korab Kazimierz
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubiński Piotr
(1)
Kwiatkowski Grzegorz
(1)
Köthe Rainer (1948- )
(1)
Laciuga Artur
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Limanowski Jerzy Tomasz
(1)
Lipko Tomasz
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(1)
Maciejewski Robert (1969- )
(1)
Majchrzyk Zdzisław
(1)
Manovich Lev
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mendelsohn Ben (1969- )
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Morgan Winter
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Penn Zak (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(82)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(82)
angielski
(3)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(13)
Dzieci
(11)
Młodzież
(11)
14-17 lat
(8)
6-8 lat
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura amerykańska
(13)
Literatura japońska
(3)
Literatura rosyjska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura żydowska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(88)
Internet
(29)
Gry komputerowe
(12)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Media społecznościowe
(9)
Cyberterroryzm
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Uczniowie
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Cyberprzemoc
(5)
Cyberprzestępczość
(5)
Hakerzy
(5)
Nastolatki
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Terroryzm
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Minecraft
(4)
Multimedia
(4)
Osoby uzależnione od Internetu
(4)
Rodzeństwo
(4)
Urządzenia mobilne
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Walka dobra ze złem
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Edukacja medialna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gracze
(3)
Gry fabularne
(3)
Innowacje
(3)
Internauci
(3)
Konkursy i festiwale
(3)
Kultura
(3)
Licea
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Młodzież
(3)
Postawy
(3)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Agresywność
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Big data
(2)
Cyberkultura
(2)
Dane osobowe
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(2)
Katolicka nauka społeczna
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura masowa
(2)
Metawersum
(2)
Nacjonalizm
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Pornografia dziecięca
(2)
Przemoc
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rodzina
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Strzelanina w szkole
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Walka
(2)
Wojownicy
(2)
Wolność słowa
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Wpływ rówieśniczy
(2)
Zamach samobójczy
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adopcja
(1)
Aktorzy
(1)
Alkoholizm
(1)
Alokacja
(1)
Analiza danych
(1)
Artyści
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania naukowe
(1)
Bankomaty
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurowce
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Cline, Ernest (1972- )
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(28)
Fantastyka
(15)
Opracowanie
(11)
Science fiction
(8)
Thriller
(8)
Powieść przygodowa
(7)
Monografia
(5)
Gry komputerowe
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Fantasy
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Blogi
(2)
Sensacja
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Esej
(1)
Film akcji
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Biologia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Snow crash" 1992.
Co nadeszło po Internecie? Wejdź do Metawersum, cyberprzestrzennego domu awatarów i demonów software’owych, w którym prawie wszystko jest możliwe. Najnowszą atrakcją Metawersum, od niedawna dostępną na Ulicy, jest cybernarkotyk znany pod nazwą „Śnieżycy”. Problem polega na tym, że Śnieżyca jest zarazem wirusem komputerowym… oraz czymś więcej. Zaraża nie sam awatar, lecz jego właściciela. Przecieka do Rzeczywistości. A to bardzo zła wiadomość dla Hiro, niezależnego hakera i najlepszego fechmistrza Metawersum (sam napisał szermierczy software), oraz S.U., kuryjerki na deskorolce i wyszczekanej nastoletniej awanturnicy. Rzeczywistość była dla nich wystarczająco beznadziejna, zanim ktokolwiek zaczął w niej mieszać. Śnieżyca łączy lingwistykę, religię, informatykę, politykę, filozofię, kryptografię i problem dostawy pizzy do domu w przykuwającą uwagę przygodową opowieść, która na złamanie karku pędzi wprost w szybko nadciągającą przyszłość. [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Experience on demand : what virtual reality is, how it works, and what it can do" 2018.
Indeks.
Wirtualna rzeczywistość jest pod względem psychologicznym dużo potężniejszym narzędziem niż jakikolwiek inny środek przekazu. Być może już niedługo rozpowszechnienie VR doprowadzi do niezwykłej transformacji naszej egzystencji. Wirtualna rzeczywistość może dać dostęp do wrażeń, które trudno zapewnić albo są po prostu niemożliwe do przeżycia w prawdziwym świecie. Pozwala nam też zobaczyć otaczającą nas rzeczywistość z nowej perspektywy. Bezsprzecznie jest to jedna z największych szans naszej cywilizacji. Czy jednak jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na zmiany, które VR przyniesie w miarę swojego rozwoju i upowszechnienia? Dzięki tej książce łatwiej zrozumiesz niezwykłą moc wirtualnej rzeczywistości. Znajdziesz tu fachowe wskazówki dotyczące korzystania z tego nowego narzędzia i opis zastosowań tej technologii. Dowiesz się, jak bardzo może wzbogacić nasze życie oraz że dzięki niej staniemy się skłonniejsi do lepszego traktowania innych i swojego środowiska. A ponieważ korzystanie z VR wiąże się z bardzo konkretnymi zagrożeniami, z których wielu sobie nawet nie uświadamiamy, przeanalizujesz zaskakująco wnikliwy przegląd zagrożeń i potencjału wirtualnej rzeczywistości, dowiesz się także, co jest najważniejsze podczas tworzenia materiałów VR. W efekcie zdobędziesz dobre rozeznanie w tym, co najprawdopodobniej czeka nas w bardzo niedalekiej przyszłości. W tej książce między innymi: Jak działa VR i do czego może posłużyć ; Wpływ wirtualnej rzeczywistości na zdrowie ; Korzystanie z wirtualnej rzeczywistości przez dzieci VR a więzi społeczne, rozwój empatii i ekologia ; Kilka cennych uwag o tworzeniu cyfrowej rzeczywistości ; VR. W jaki sposób odmieni Twoje życie? [www.azymut.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Technologie, Biznes)
Bibliografia, netografia na stronach [352]-363. Indeks.
Tytuł oryginału: "The metaverse : and how it will revolutionize everything" 2022.
Czym jest metawersum? ; Budowanie metawersum ; Jak nowy internet zrewolucjonizuje świat u biznes.
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej i gier wideo, obecnie ma szansę zrewolucjonizować każdą branżę i aktywność – od finansów i opieki zdrowotnej po edukację, dobra konsumpcyjne, planowanie miast, randkowanie i wiele innych. Wkrótce jako integralna część metawersum będziemy w nim zanurzeni, będziemy w nim żyć, pracować i wypoczywać. Co ważne, nie wymaga ono żadnych nowych urządzeń. Już dziś każdego dnia setki milionów ludzi za pomocą wszelkiego rodzaju urządzeń, od iPada Pro po telefony z Androidem za 300 zł, mają dostęp do trójwymiarowych wirtualnych światów wysokiej jakości, renderowanych w czasie rzeczywistym. Wygrają ci, którzy wykażą się zdolnością przewidywania! Ball omawia wyzwania związane z zarządzaniem metawersum, bada rolę Web3, blockchainów i NFT oraz przewiduje wygranych i przegranych nadciągających zmian. A co najważniejsze, przeprowadza też analizę szeregu niemal nieograniczonych sposobów wykorzystania wirtualnego uniwersum w biznesie. Niektóre wielkie firmy, np. Google, wydają się lepiej pasować do teraźniejszości niż do przyszłości, a inne, jak Facebook, usilnie próbują się dostosować. Jednak w najbliższym czasie liderami zostaną najprawdopodobniej Roblox, Unity i Epic Games (twórcy Fortnite), na razie 50 razy mniejsi niż dzisiejsi giganci technologiczni. Może się też zdarzyć, że na czoło wyścigu wysuną się firmy, które jeszcze są malutkie albo zupełnie nieznane. Bo kto przewidział sukces Tindera? Dlatego już dziś warto zainwestować w wiedzę o metawersum – nowej wartości, która odmieni ludzkość na skalę globalną, jednocześnie generując dziesiątki bilionów dolarów zysku. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Don Kichot i Sancho Pansa)
Tytuł oryginału: "La possibilité d'une île" 2005.
Daniel1 to zawodowy komik parający się pisaniem skandalizujących skeczy. Jego autobiograficzna opowieść zosłaje opatrzona komentarzem Daniela24 i Daniela25, kolejnych sklonowanych wersji Daniela1, żyjących dwa tysiące lat po swoim prototypie. W świecie wiecznie młodych ludzi przyszłości zanika nie tylko miłość, ale i seks, bohaterowie są całkowicie samowystarczalni i porozumiewają się wirtualnie. Czyżbyśmy o takiej nieśmiertelności marzyli? [Wydawnictwo W.A.B., 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi t. 1 cyklu "Warcross". T. 2 pt.: Wildcard : dzika karta.
Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle, który potrafi wywołać dreszcze emocji zazwyczaj zarezerwowane dla kina. [Wydawnictwo Młodzieżówka, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warcross / Marie Lu ; t. 2)
Tytuł oryginału: "Wilcard" 2018.
Stanowi t. 2 cyklu "Warcross". T. 1 pt.: Warcross.
Ekscytująca kontynuacja bestsellera Warcross, która ponownie przeniesie cię do niezwykłej rzeczywistości wykreowanej przez autorkę. Emika Chen ledwo uszła z życiem z Mistrzostw Warcrossa. Teraz, gdy zna prawdę stojącą za nowym algorytmem Neurołącza stworzonym przez Hideo, nie może już ufać jedynej osobie, której zawsze wierzyła i na którą zawsze liczyła. Zdeterminowani, by położyć kres ponurym planom Hideo, Emika i Phoenix Riders łączą siły, by odnaleźć nowe zagrożenie czające się na oświetlonych neonami ulicach Tokio. Ktoś wyznaczył nagrodę za głowę Emiki, a jej jedyną szansą na przeżycie są Zero i Czarne Płaszcze, jego bezwzględna ekipa. Wkrótce jednak Emika dowiaduje się, że Zero jest kimś więcej, niż mogłoby się wydawać – a jego ochrona ma swoją cenę. Jak daleko posunie się Emika, uwikłana w sieć zdrady i obawiająca się o przyszłość wolnej woli, by pokonać mężczyznę, którego kocha? [lubimyczytac.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do IO : Rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "5 sekund do IO". Cz. 1 pt.: 5 sekund do IO.
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego 5 sekund do Io. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie - zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? [www.azymut.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 14 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-YA (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa ekscytująca powieść Magdaleny Witkiewicz, jednej z najpopularniejszych polskich pisarek. „Wizjer” to znakomity, trzymający w napięciu thriller, który od samego początku wciąga w genialną intrygę, nie raz zaskoczy i sprawi, że na nowo spojrzysz na otaczającą cię rzeczywistość – zarówno tę realną, jak i wirtualną. Każdy z nas pewnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je zaplanować, kontrolować i przewidzieć? I jaką władzę może mieć nad tym jeden, z pozoru niewiele znaczący, człowiek? W życiu Laury, młodej samotnej matki, zaczynają dziać się niewiarygodne rzeczy. Niektórzy znajomi znikają bezpowrotnie bez zapowiedzi, inni ulegają dziwacznym wypadkom bądź popełniają samobójstwa. Czy podejrzana seria wydarzeń w jej życiu ma jakiś związek z pracą, którą kobieta wykonuje, czyli projektowaniem i prognozowaniem zachowań oraz potrzeb konsumentów? Czy istnieje „ktoś”, kto nami steruje? Kto to jest? No i najważniejsze – po co to robi? [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.pol./S (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Idea demokracji cyfrowej urzeczywistnia się w wielu zróżnicowanych fenomenach. Elektroniczna administracja i zagrożenia cyberprzestrzeni to tylko dwa wybrane, ale niezwykle istotne przejawy nieustannie dokonujących się zmian w wymiarze stosunków społeczno-politycznych. Elektroniczna administracja jest niewątpliwie wielką szansą demokracji - zwiększenia stopnia partycypacji obywatelskiej i wzrostu efektywności instytucjonalnej państwa. Wirtualizacja rzeczywistości ma jednak również swoją "ciemną stronę" - wiadomo bowiem, że poczucie bezpieczeństwa może być negatywnie skorelowane z poczuciem swobody i nieskrępowania. Oddawany do rąk Czytelnika tom e-administracja publiczna i (nie)bezpieczeństwo cyberprzestrzeni daje wgląd w funkcjonowanie cyfrowej demokracji, która nie tylko nie jest wolna od paradoksów i ambiwalencji, lecz wręcz się na nich zasadza. Sposób, w jaki zechcemy ów paradoks rozwiązać lub go wykorzystać, zależy od wizji współczesnego państwa i roli, jaką ma w nim odegrać coraz bardziej zdigitalizowana demokracja. Elektroniczna administracja i przestrzeń wirtualna to tylko - a może aż - narzędzia. Ich użycie zależy nie tylko od wciąż przyspieszającej rewolucji technologicznej, lecz przede wszystkim od celów, które stawia przed sobą współczesna władza. Fragmenty książki, s. 20-22.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Według Autora - włoskiego badacza uzależnień od internetu i wpływu technologii cyfrowej na ludzki umysł - w zawrotnym tempie zdążamy w kierunku "nieustającego społeczeństwa", które traci zdolność "wyłączania się". Trwa przy klawiaturze, twittując, udostępniając informację w dzień i w nocy, w dni powszednie i święta, w domu i w biurze, co może być początkiem potężnego uzależnienia od "połączenia się". W efekcie rewolucja cyfrowa i rzeczywistość wirtualna przejmują, uwypuklają i kształtują pewne cechy "płynnego człowieka": narcyzm, pośpiech, wieloznaczność, poszukiwanie emocje i potrzeba niezliczonych relacji w "wersji light". Jednak podstawową cechą "technopłynnych" kontaktów społecznych jest wszechobecność technologii w każdej relacji. Te obserwacje potwierdzają, że wirtualność relacji i jej wyraźna technicyzacja budują nową formę relacji: POŁĄCZENIE. Jednak w głębi duszy czujemy, że koniec społeczeństwa masowego i przejście do "technopłynnej" ponowoczesności będzie oznaczać zmierzenie się z narastającą samotnością egzystencjalną i być może ani Facebook ani Twitter, czy inna forma "wirtualnej społeczności" nie zaspokoi tej niesłabnącej potrzeby "spotkania z kimś innym od siebie", którą odczuwają mężczyźni i kobiety wszystkich epok: pragnienie autentycznego "spotkania z kimś innym" jest na tyle mocne i żywe, że przekroczy granice "technopłynnego" świata. [Wydaw. oo. Franciszkanów Bratni Zew, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czarna Seria)
Kontynuacja powieści (Geim) i (Buzz).
Minęło sześć miesięcy, od kiedy dostał to pieprzone zadanie Dwadzieścia cztery tygodnie, sto dwadzieścia osiem dni- wystarczająco dużo czasu, żeby zastanowić się nad planem ewakuacyjnym. Nad genialnym planem, który pozwoli mu wyrwać się z pułapki, W którą wpadł. Bo nie może wykonać tego zadania. Nie jest przecież morderca. A może jest....7 Gra okazała się dla HP bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Pogrążony W głębokim kryzysie, wiedzie życie W izolacji, sądząc, że jest nieustannie inwigilowany przez policję i Mistrza Gry. Nie wiejuż, komu wierzyć i w co wierzyć. Granica między Grą a rzeczywistością coraz bardziej się rozmywa. Mimo wszystko, zdecydowanyjest wypełnić ostatnią misję, by ostatecznie odkryć stojącą za Grą prawdę... W tym czasie Rebecca zaczyna pracę W dziale bezpieczeństwa W prestiżowej firmie IT. Pewnego dnia dowiaduje się o istnieniu skrytki bankowej należącej niegdyś do jej ojca. Znajduje w niej niebezpieczną zawartość. Zaczyna szukać prawdy na własną rękę. Domyśla się, że istnieje związek między przeszłością ojca, Grą a jej bratem. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.skand. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-III/F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The quest for the diamond sword" 2014. Na książce wyłącznie pseud. aut.
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Steve mieszka w gospodarstwie, gdzie ma wszystko, co mu do życia potrzebne - łóżko, dom i jedzenie. Lubi spędzać poranki we wsi i wymieniać zboże na szmaragdy, żelazo, książki, jedzenie i miecze. Pewnej nocy do wsi wdzierają się zombiaki. Potwory zamieniają miejscowego kowala w jednego ze swoich i Steve nie jest w stanie zdobyć broni. Chcąc ocalić siebie i wieś, rusza na poszukiwanie czterdziestu diamentów, najcenniejszych minerałów świata. Chce wykonać z nich diamentowy miecz i ocalić przyjaciół. Czy Steve odnajdzie diamenty? Czy pomogą mu w tym nowi przyjaciele? A może Steve nie powinien im zaufać? Czy zdoła powrócić na czas i ocalić wieś? [Wilga, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Olbrzym wychodzi z cienia: gry wideo jako awangarda współczesnej kultury audiowizualnej ; Potencjał narracyjny gier wideo ; Miejsca zabawy. O przedstawieniach przestrzeni w grach wideo ; Narracyjne gry fabularne i ich komputerowe odpowiedniki: między kulturą słowa a kulturą digitalną ; Sztuczna Inteligencja w grach wideo ; Gracz, postać, obecność i tożsamość ; Gamification. Jak rzeczywistość staje się grą cyfrową? ; Gram, więc... kim jestem? Rola i funkcja gracza w relacji z medium ergodycznym ; Subwersywna rzeczywistość artystycznych gier - gry komputerowe jako inspiracja taktyk polskich artystów ; Między grą a codziennością - mobilne gry w przestrzeni hybrydowej ; Playable poetry i gry komputerowe. Krytyczne negocjacje ; Synergia anime i gier wideo ; Szkolna gra ; Złote runo. Gra wideo jako doświadczenie interpretacyjne ; Alan Wake, czyli podróż do źródeł twórczości ; Horror w grach komputerowych: poetyka grozy a gatunek survival horror ; Heavy Rain, Move Edition. Narracja w deszczu v.1.1 ; The Night Journey Billa Violi jako artystyczne zawłaszczenie interfejsu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia internetu / Dariusz Jemielniak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2019. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [169]-218. Indeks.
Publikacja dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji DEC-2012/05/E/HS4/01498
I. Wprowadzenie ; II. Rewolucja internetowa: 1. Relacje on-line ; 2. Kryzys wiedzy eksperckiej ; 3. Gospodarka dzielenia się ; III. Metody badania społeczności internetowych: 1. Badania ilościowe: Big Data ; Analiza sieciowa ; Sondaże on-line ; Kulturomika ; Scraping ; Inne przydatne narzędzia ; 2. Badania jakościowe: Etnografia cyfrowa ; Analiza przypadku ; Wywiady on-line ; Analiza narracyjna ; 3. Badanie wytworów kultury: Kultura remiksu a polityka ; Badanie humoru ; Memy internetowe ; IV. Etyka badawcza: 1. Internet jako źródło infamii ; 2. Anonimowość ; 3. Prywatność ; 4. Świadoma zgoda ; 5. Własność danych ; 6. Poufność danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni / Jacek Unold. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - 331, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [313]-328.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
I. INFORMACJA JAKO PRZEDMIOT ZARZĄDZANIA: 1. Pojęcie informacji ; 2. Wczesne wizje architektury informacyjnej i hipertekstu Otleta ; 3. Ilościowe ujęcie informacji w teorii komunikacji Shannona ; 4. Cybernetyczna interpretacja informacji Wienera ; 5. Informacja jako przepływ formy ; II. ZARYS PROBLEMATYKI ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 1. Pojęcie i etapy zarządzania informacją ; 2. Identyfikacja potrzeb informacyjnych ; 3. Metody pozyskiwania informacji ; 4. Zakres wykorzystania informacji ; 5. System informacyjny jako narzędzie zarządzania informacją ; III. CYBERPRZESTRZEŃ JAKO OBSZAR ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 1. Pojęcie cyberprzestrzeni ; 2. Przegląd podstawowych pojęć związanych z funkcjonowaniem cyberprzestrzeni ; 3. Internet jako komunikacyjna osnowa cyberprzestrzeni ; 4. WWW jako globalna aplikacja informacji hipermedialnej ; 5. Web 2.0 w wydobywaniu społecznych aspektów cyberprzestrzeni ; 6. Sieć jako globalna platforma informacyjna ; 7. Informatyczne aspekty funkcjonowania Web 2.0 ; IV. JEDNOSTKA W SPOŁECZNOŚCI WIRTUALNEJ JAKO PODMIOT ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 1. Wpływ zbiorowości na procesy informacyjno-decyzyjne jednostki ; 2. Zagadnienie wirtualizacji działań ; 3. Koncepcja społeczności wirtualnej ; 4. Społeczność wirtualna w generowaniu dynamiki cyberprzestrzeni ; 5. Społeczność wirtualna jako złożony system adaptacyjny ; 6. Oddziaływanie efektu sieciowego w rozwoju społeczności wirtualnej ; V. METODY I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ W CYBERPRZESTRZENI: 1. Obszar potrzeb informacyjnych: Zasady efektywnego wykorzystania danych ; Folksonomie jako nieformalne systematyzacje i kategoryzacje ; Web Semantyczny we wzmacnianiu warstwy znaczeniowej ; Ontologie jako klasyfikacje formalne ; 2. Obszar pozyskiwania informacji: Rozwój metod pozyskiwania informacji ; Przegląd podstawowych narzędzi ; Niewidzialny Web ; Wykorzystanie "długiego ogona" ; 3. Obszar wykorzystania informacji: Udostępnianie informacji poprzez syndykację ; Tworzenie nowej informacji poprzez remiks ; Kreacja wiedzy poprzez współuczestnictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele strategiczne RP w dziedzinie cyberbezpieczeństwa ; Środowisko cyberbezpieczeństwa RP ; Koncepcja zadań operacyjnych w dziedzinie cyberbezpieczeństwa ; Koncepcja zadań preparacyjnych (przygotowawczych) w dziedzinie cyberbezpieczeństwa (utrzymania i rozwoju systemu cyberbezpieczeństwa RP).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Z cyklu "Seria uczuć".
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata… Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice.  Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej