Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(84)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
tylko na miejscu
(16)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(31)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(16)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(56)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(12)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(8)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(5)
Soliński Tomasz (1975- )
(4)
Gawroński Sławomir (1977- )
(3)
Kaszuba-Perz Adriana
(3)
Kujda Mieczysław
(3)
Pomianek Tadeusz
(3)
Siewierska-Chmaj Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Zin Wiktor (1925-2007)
(3)
Bereś Joanna
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hajder Mirosław
(2)
Humenny Grzegorz
(2)
Loutskii Heorhii
(2)
Misiąg Wojciech (1951- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pikulski Stanisław (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Stręciwilk Wiesław
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Berdel-Dudzińska Marta
(1)
Białek Natalia
(1)
Biliński Jacek
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Buda Janusz
(1)
Ciesielska Ewa (filolog)
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Fedyny Romana
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Grabski Władysław (1874-1938)
(1)
Grygiel Paweł
(1)
Grzesik Artur
(1)
Grzybowski Marian (1945- )
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Hall Aleksander (1953- )
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Inglot-Brzęk Elżbieta
(1)
Jakieła Jacek
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kluska Renata
(1)
Krupa Jan (1955- )
(1)
Krzewska Grażyna
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Lewicka-Bułatek Monika
(1)
Malinowska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Matyja Rafał (1967- )
(1)
Mazur Sylwia K
(1)
Miazek Ryszard (1945- )
(1)
Nowak-Jeziorański Jan (1913-2005)
(1)
Nowak-Koprowicz Ewa
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Paszczyński Stanisław (1950-2014)
(1)
Peszko Adam (1938- )
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Podleśna Marta
(1)
Pędziwiatr Konrad
(1)
Rajchel Kazimierz (1937- )
(1)
Rzerzycha Małgorzata
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Skica Tomasz
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Strojny Jacek
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Szeligowski Daniel
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Szkiłłądź Jerzy
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szydełko Alfred
(1)
Trala Bronisław
(1)
Wal Czesław
(1)
Welc Bernadeta
(1)
Wiśniewski Ludwik (1936- )
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Zioło Zbigniew (1935- )
(1)
Łazarz Dominik
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(13)
Zarządzanie
(10)
Informatyka
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Polska
(7)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Ekonomiści
(5)
Grabski, Władysław (1874-1938)
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Architektura polska
(3)
Decyzje
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Finanse publiczne
(3)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(3)
Polityka
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Turystyka
(3)
Ekonomiści- historia
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Makroekonomia
(2)
Pamiętniki polskie
(2)
Pieniądz
(2)
Politycy
(2)
Prawo
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Studenci
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Budżety terenowe
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Demokracja
(1)
Duszpasterstwo akademickie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Film polski
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Historia gospodarcza
(1)
ICN Polfa Rzeszów S.A.
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Innowacje
(1)
Islam
(1)
Jakość produktu
(1)
Kina
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mazowiecki, Tadeusz (1927-2013)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Mikroekonomia
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
NATO
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Patriotyzm
(1)
Państwowe gospodarstwa rolne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podatek
(1)
Podatki i opłaty lokalne
(1)
Policealne Studium Zawodowe Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości (Rzeszów)
(1)
Polskie Radio
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rentowność
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spółki
(1)
Spółki cywilne
(1)
Spółki jawne
(1)
Spółki komandytowe
(1)
Temat: czas
1989-
(10)
2001-0
(9)
1901-2000
(6)
2001-
(6)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(6)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Podkarpacie Północne
(4)
Małopolskie, województwo
(1)
Ropczyce (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Sędziszów Małopolski (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(9)
Podręczniki akademickie
(8)
Sprawozdania
(6)
Podręcznik
(4)
Fotografia polska
(3)
Album
(2)
Antologia
(2)
Biografia
(2)
Biografie
(2)
Monografia
(2)
Albumy
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Felieton polski
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. DZIENNIKARZE I POLITYCY - WZAJEMNE ZALEŻNOŚCI: 1. Między cenzurą a rynkiem 2. Media jako specyficzna instytucja generowania zachowań wyborczych 3. Dziennikarstwo śledcze i prowokacja dziennikarska 4. Polityczna odpowiedzialność dziennikarska? 5. Polityk dziennikarzem, dziennikarz politykiem? 6. Takie widzi świata koło..., jakie telewizyjnymi zakreśla oczy - w teatrze życia politycznego 7. "Wróg nr 1" czy "czwarta władza" - media w systemie politycznym RP II. DZIENNIKARSTWO W XXI WIEKU: 1. Poskramianie dziennikarzy. Instrumentarium demokracji dyktatorskiej 2. Misja, "czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów 3. O przyczynach i skutkach upolitycznienia Telewizji Polskiej 4. Trójkąt bermudzki - czyli jak kierować przedsiębiorstwem medialnym w warunkach presji politycznej 5. Cóż to jest prawda? Wiarygodność współczesnego języka dziennikarskiego w Polsce 6. Chichot z polityka. Rola humoru w dyskursie politycznym 7. Etyczne granice współczesnego dziennikarstwa 8. Co z tą Radą? 9. Demokracja deliberatywna a Internet 10. Internetowy dyskurs polityczny na przykładzie wybranych forów i grup dyskusyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91333 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Streszcz. ang. przy ref.
Artykuły także w j. ang., słow. i czesk.
M.in. dot. ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Cz.I. PUBLIC RELATIONS PRZEDSIĘBIORSTW : 1. Public relations w zarządzaniu firmą ; 2. Znaczenie reklamy w kreowaniu wyobrażenia o przedsiębiorstwie Cz.II. PUBLIC RELATIONS W ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ : 1. Public relations miasta i regionu w dobie globalizacji ; 2. Marketingowy system informacji i strategia kreowania wizerunku gminy ; 3. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej (miasta, regionu) Cz.III. PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI FINANSOWYCH ORAZ ORGANIZACJI NON-PROFIT : 1. Rola PR w systemie edukacji uniwersyteckiej ; 2. Public relations w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej ; 3. Public relations w jednostkach opieki zdrowotnej ; 4. Public relations w bankach Cz.IV. PUBLIC RELATIONS INTERPERSONALNE I POLITYCZNE : 1. Elementy wizerunku kandydata na prezydenta ; 2. Narzędzia public relations w marketingu politycznym 3. Rola instrumentów PR w kształtowaniu wizerunku partii politycznej w kampanii wyborczej ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-84829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie ; Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe ; Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych ; Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie ; Między czarnym PR a "bulterieryzmem" ; Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia ; Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami ; Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco ; Blogi korporacyjne w działaniach public relations ; Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich ; Rola blogów w kreowaniu wizerunku ; Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków ; Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym ; Czynniki wpływające na jakość usługi majątkowych zakładów ubezpieczeń ; Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań ; Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą ; Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej ; Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy ; Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej ; Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem ; Trzy światy public relations ; Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego ; Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92170 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6514 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-6270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krajobrazy Podkarpacia / red. Wiktor Zin. - Rzeszów : Wydaw. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2003. - 63, [2] s. : il. kolor., fot. kolor. ; 29 cm.
1. Krajobraz to również wartość ekonomiczna / W.Zin 2. Refleksje na temat miast Podkarpacia /A.Białkiewicz 3. Mit Galicji w nowej Europie /J.Chłopecki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-71 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Czyt-913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-4997 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-4998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-8678 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-4906/2000-2001 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RF-4699/2000-2001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-4906/2001-2002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-6239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-6531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-7314 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RF-6532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-7787 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej