369253
Książka
W koszyku
Marketing zmysłów ; Media społecznościowe we współczesnym marketingu ; Marketingowe spojrzenie na produkt od potrzeb konsumenta do jego lojalności ; Branding - analiza wybranych marek z branży modowej ; Socjal media jako kanał komunikacji marketingu wirusowego na wybranych przykładach ; Działania marketingowe podejmowane przez kluby sportowe ; Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "Brief" i KWB ; "Treść jest królem dystrybucja królową" czyli praktyczne zastosowanie content marketingu ; Wysoka jakość czy niska cena czyli co wybierają współcześni konsumenci ; Rzeczywistość rozszerzona jako nowy sposób komunikacji z konsumentem za pomocą opakowania ; Kreacja wizerunku marki przez agencje socjal media ; Astroturf marketing - zjawisko powodujące obniżenie zaufania do niezależnych opinii ; Google adwords jako metoda promocji w internecie ; Slow fashion rewolucja dla konsumpcjonizmu ; Marketing międzynarodowy na przykładzie firmy Inglot ; Ryzyko zwiazane z wprowadzeniem nowej marki bądź produktu na rynek ; Marketingowa segmentacja w agroturystyce ; Wykorzystanie technologii Virtual Reality w kampaniach reklamowych ; Wykorzystanie potencjału rywalizacji w strategiach marketingowych ; Zmysł słuchu jako element marketingu sensorycznego ; Marka i cena jako czynniki determinujące opinię na temat jakości produktu ; E-marketing jako przyszłościowe narzędzie działalności firmy w Internecie ; Marketing wirusowy jako nowoczesna metoda promocyjna ; Marketing w kulturze i popkulturze niestandardowe kampanie promocyjne filmów i seriali ; Influencer marketing potężny ponad miarę ; Beacony czyli nowatorski sposób na mobilną interakcję ; Gra słów jako nowoczesna forma reklamy ; Marketing w branży muzycznej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107170 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dotyczy m.in. studenckiego koła naukowego "Brief" przy Politechnice Rzeszowskiej (s. 72-78) i pochodzącej z Przemyśla firmy Inglot.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej