378479
Book
In basket
(Logopedia XXI Wieku)
R. I Jaka jest współczesna logopedia i dokąd zmierza? ; R. II Język w diagnozowaniu umysły. Terapia logopedyczna a poznawcza i interakcyjna funkcja języka ; R. III Logopedia na świecie u progu XXI wieku ; CZ. I TEORETYCZNE PODSTAWY LOGOPEDII: R. IV Dyskusja na temat klasyfikacji zaburzeń mowy i języka dzieci ; R. V Wybrane źródła wspólnych inspiracji w logopedii i lingwistyce edukacyjnej (na przykładzie skuteczności komunikacyjnej) ; R. VI "Trzi krziwe krziże" - cecha wymowy, błąd wymowy czy wada wymowy? ; R. VII Społeczno-kulturowy kontekst wielospecjalistycznej diagnozy i terapii osób niesłyszących ; R. VIII Diagnoza specyficznego zaburzenia języjowego (SLI) ; R. IX Terminologiczne dyskusje wokół sygmatyzmu i jego rodzajów - na przykładzie sygmatyzmu lateralnego ; CZ. II DIAGNOZA LOGOPEDYCZNA: Fenomen czy sylaba? Co w diagnozie percepcji słuchowej jest istotne? ; R. XI Pomiędzy słowem, frazą i zdaniem, czyli o pozycji Inter-Speech w normie i patologii ; R. XII Czynniki ryzyka występowania nieprawidłowości w kształtowaniu się mowy u dzieci urodzonych przed terminem (wcześniaków) ; R. XIII Kompensacja jako pozytywne zjawisko w artykulacji u osób po nowotworach jamy ustnej ; R. XIV Funkcjonowanie słuchu fonematycznego i kinestezji artykulacyjnej w eksperymentalno-klinicznym badaniu logopedycznym dzieci z uszkodzeniami i/lub dysfunkcjami mózgowymi ; R. XV Zaburzenia rezonansu jako kategoria diagnozy i terapii zaburzeń realizacji fonemów ; R. XVI Zastosowanie "Profilu sprawności grafomotorycznych" w badaniach longitudinalnych ; R. XVII Ocena dysfunkcji orofacjalnych u dzieci z urazowym uszkodzeniem mózgu - studium przypadku ; R. XVIII Związek pomiędzy etiologią i symptomatologią afazji pierwotnej postępującej a nabytym zaburzeniem zdolności liczenia: akalkulią ; CZ. III TERAPIA LOGOPEDYCZNA: Dysfagia i ryzyko żywieniowe w chorobie Parkinsona ; R. XX Wykorzystanie muzyki w rehabilitacji: terapia śpiewem jako leczenie dyzartrii u pacjentów po udarze mózgu ; R. XXI Mój dwulatek nie mówi! Co mogę zrobić? ; R. XXII Wsparcie osób jąkających się w przestrzeni akademickiej - propozycja rozwiązań ; R. XXIII Anatomia i fizjologia układu o-f-a podstawą planowania skutecznej terapii głosu ; R. XXIV O praktycznych możliwościach wykorzystania wybranych technik/metod NLP w terapii logopedycznej ; R. XXV GORA - Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów ; R. XXVI Poczucie zdrowienia jako jeden z elementów kompleksowej diagnozy i terapii osób jąkających się ; R. XXVII Czytanie ze zrozumieniem i świadomość fonemowa młodzieży z dysleksją. Wyniki badań w języku słowackim.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-376 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-105296 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach i na stronach 405-456. Indeks.
Language note
Streszczenie angielskie przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again