369113
Książka
W koszyku
Cz. 1. Nowa gospodarka ; Cz. 2. Nowe media ; Cz. 3. Nowy konsument ; Cz. 4. Nowa sprzedaż ; Cz. 5. Nowa komunikacja ; Cz. 6. Nowa narracja ; Cz. 7. Nowe treści ; Cz. 8. Nowe technologie ; Cz. 9. Nowa skuteczność.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [Wydaw. Słowa i Myśli, 2016]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104685 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 270-273, netogr. s. 273-279.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej