369113
Książka
W koszyku
WSTĘP: Zbigniew Oniszczuk, Niemieckie media masowe jako źródła informacji (na podstawie badań odbioru) ; INFORMACYJNOŚĆ PRZEKAZU A FORMA WYPOWIEDZI MEDIALNEJ: Paweł Nowak, Konstatywy? Asercje? Reprezentatywy? – granice medialnej pragmalingwistyki informacyjnej ; Anna Granat, Język jako narzędzie publicyzacji mediów informacyjnych ; Magdalena Ślawska, Na przekór wyznacznikom gatunkowym – o antygatunkowości ; Maria Wojtak, O nowych formach dziennikarskiej informacji w prasie tradycyjnej ; Krzysztof Kaszewski, Formy 1. osoby liczby mnogiej w radiowym serwisie informacyjnym ; Ewa Bulisz, Metamorfozy struktury wywiadu w tygodnikach opinii ; Maria Krauz, Między informacją a nakłanianiem – o składnikach informacyjnych w recenzji prasowej ; Beata Żywicka,Ciemny lud wszystko kupi? Obraz ludu w polskim dyskursie publicystycznym po roku 1989 ; Mateusz Kasiak, Tytuł wiele ci powie – krótki tekst, wiele informacji. O tytułach artykułów publicystycznych ; Wioletta Kochmańska, O językowej strukturze ogłoszeń w dziale Nieruchomości – Mam do wynajęcia w Rzeszowskim Serwisie Ogłoszeniowym www.rzeszowiak.pl ; Monika Wasilonek, Informacja i perswazja a informacja ukryta. Analiza semiotyczna reklam Coca-Coli.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej