369113
Książka
W koszyku
Polacy 2015. Wybrane postawy polskiego społeczeństwa w roku wyborów prezydenckich i parlamentarnych ; Innowacyjność w strategiach wyborczych kandydatów na prezydenta w 2015 roku. Oferta wyborcza, finansowanie kampanii internetowej, komunikacja w sieci ; Wykorzystanie przeszłości w roszczeniach władczych kandydatów w kampanii prezydenckiej 2015 roku ; Patriotyzm, polskość w dyskursie politycznym kampanii prezydenckiej 2015 roku ; Analiza działań marketingowych poszczególnych kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku - Magdalena Ogórek ; Polub, udostępniaj i komentuj‘. Analiza kampanii politycznej na Facebooku na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2015 roku ; @PotrafiszPolsko czy @PolskaOdNowa? Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz - prezydenci z Twittera ; Analiza języka perswazji używanego przez liderów wybranych partii politycznych podczas kampanii wyborczej przed wyborami parlamentarnymi w 2015 roku ; Internet jako element strategii wizerunkowej i narzędzie komunikacji z wyborca przed wyborami parlamentarnymi 2015 roku ; Problematyka bezpieczeństwa wewnętrznego poruszana podczas kampanii parlamentarnej w 2015 roku ; Lewica wobec wyborów. Analiza strategii wyborczych na tle aktualnych problemów lewicy w Europie ; Sondaże przedwyborcze w kampanii parlamentarnej 2015 roku ; Reprezentanci polityczni - reprezentanci handlowi ; Wzorce rywalizacji politycznej w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Postpolityka a rywalizacja polityczna w 2015 roku ; Wybory 2015 - dwie kampanie i dwa populizmy ; Lęk i niepokój jako elementy politycznych strategii komunikacyjnych. Analiza kampanii prezydenckiej i parlamentarnej 2015 roku ; "Jestem na froncie walki z systemem od wielu lat. I będę walczył do końca". Styl paranoiczny w retoryce wyborczej Pawła Kukiza ; Celebrytyzacja polityki w czasie kampanii 2015 roku ; Celebrytyzacj a telewizyjnych audycji wyborczych w kampanii prezydenckiej i parlamentarnej 2015 roku ; Znacząca nieobecność? Katastrofa smoleńska w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Polityka zagraniczna w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Polityka wobec Rosji w kampaniach wyborczych głównych sił politycznych w Polsce w 2015 roku ; O niestosowności w politycznej komunikacji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104654 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [495]-515, netogr. s. 515-554.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków na działalność upowszechniającą naukę Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych oraz środków Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej