367640
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne jako praktyka i nauka: systematyka obszarów teoretyczno-badawczych ; Problem politycznej stronniczości mediów. Refleksje na gruncie Konstytucji RP z 1997 roku ; Logika mediów a komunikacyjny pragmatyzm polityków ; Wybory parlamentarne i prezydenckie ; Prasa niszowa wobec wyborów parlamentarnych w Polsce: przypadek periodyków neoendeckich ; Dziennikarz czy rzecznik interesów partyjnych? 0 roli mediów w wyborach prezydenckich w Polsce w 2015 roku w świetle analizy tygodników opinii ; Kandydaci na prezydenta RP w programie informacyjnym - medialny wizerunek polityków ; Publicyści tygodnika "Polityka" wobec Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego w kampanii wyborczej w 2010 roku ; Wybory samorządowe ; Kampania samorządowa w 2014 roku na łamach dzienników ogólnopolskich - studium przypadku "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" ; Obraz kampanii wyborczej i wyborów samorządowych w 2014 roku na łamach "Dziennika Zachodniego" ; Debaty prezydenckie w wyborach samorządowych w 2014 roku - kontekst medialny ; Typy zachowań i funkcje pełnione przez regionalne portale internetowe województwa śląskiego podczas samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku ; Kampania wyborcza w wyborach samorządowych w 2014 roku w powiecie skarżyskim na łamach regionalnych mediów ; Kampania wyborcza w wyborach samorządowych w 2014 roku w gminie Łęczna w mediach lokalnych ; Media społecznościowe i akcje redakcyjne ; Aktywność mediów tradycyjnych na platformach społecznościowych podczas kampanii do Europarlamentu w 2014 roku - czynny moderator dyskusji politycznych czy skuteczny autopromotor? ; Gry medialne w kręgu i w kanale ; Kampania prezydencka w 2015 roku w mediach społecznościowych ; Zabawa w wybory - wybrane aspekty kampanii samorządowych i parlamentarnych na łamach prasy regionalnej ; Wizerunek polityka jako efekt kreacji medialnej ; Spojrzenie za granicę ; Vladimir Putin‘s presidential election campaigns ; Media insight into war: impact on electoral credibility in parliamentary election campaign of 2014 in Ukraine ; Emotio i ratio w hasłach ukraińskie] parlamentarnej kampanii wyborczej w 2014 roku ; Wahl-0-Mat jako poradnik wyborcy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105370 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
M.in. dot. dzienników regionalnych w woj. podkarpackim: Gazety Codziennej "Nowiny" i "Super Nowości" (s. 204-214).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr., wykazy aktów prawnych przy pracach. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej