369113
Książka
W koszyku
TEORETYCZNE UZASADNIENIA WSPARCIA WCZESNOROZWOJOWEGO MAŁEGO DZIECKA: Przeszłość a dzień dzisiejszy pedagogiki specjalnej ; Zarys rozwoju rehabilitacji osów niepełnosprawnych w Polsce ; Teoretyczne uzasadnienia wczesnego wspomagania rozwoju ; Wsparcie rozwoju małego dziecka w ujęciu systemowym ; O terapeutycznych wartościach dzieła literackiego i wynikających stąd wątpliwościach ; SYSTEMOWE ROZWIĄZANIA WSPARCIA WCZESNOROZWOJOWEGO MAŁEGO DZIECKA: Formy wspierania systemu rodzinnego z dzieckiem z niepełnosprawnością ; Wspieranie rozwoju małego dziecka z autyzmem w ujęciu stosowanej analizy zachowania ; Terapia behawioralna w percepcji rodziców z autyzmem i jej znaczenie w procesie wczesnego wspomagania rozwoju ; Adaptacja rodziców do zaburzeń rozwojowych dzieci z autyzmem i jej znaczenie dla wczesnego wspomagania rozwoju ; INTERDYSCYPLINARNE PROBLEMY UWARUNKOWAŃ WSPARCIA WCZESNOROZWOJOWEGO DZIECKA: Empatia dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej w przedszkolu ogólnodostępnym ; Wspomaganie rozwoju dziecka - wybrane metody pracy ; Stres zawodowy w grupie wolontariuszy klinik medycznych w Lublinie ; Wspieranie przez rodziców rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym a doświadczenia własnego dzieciństwa.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-103771 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim (s. 109-115), Rzeszowie (s. 121-127) i Stalowej Woli (s. 177-183).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej