369054
Książka
W koszyku
Rozdz. 1. KULTURA OCENY W BIBLIOTEKACH: 1.1. Rozwój oceny jakości w bibliotekach ; 1.2. Wybrane modele oraz metody oceny jakości: 1.2.1. Obszary badania jakości bibliotek, 1.2.2. Wybrane modele oceny, 1.2.3. Wybrane metody jakościowe i metodologia mieszana. Rozdz. 2. BADANIE FUNKCJONALNOŚCI ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 2.1. Standardy statystyki bibliotecznej ; 2.2. Standardy wskaźników funkcjonalności bibliotek ; 2.3. Rozwój międzynarodowych norm związanych z oceną bibliotek ; 2.4. Projekty i inicjatywy badania funkcjonalności bibliotek ; 2.5. Ocena funkcjonalności zasobów cyfrowych tworzonych bądź prenumerowanych przez biblioteki: 2.5.1. Ocena prenumerowanych przez biblioteki bibliograficznych baz danych, 2.5.2. Ocena funkcjonalności bibliotek i repozytoriów cyfrowych. Rozdz. 3. BADANIA JAKOŚCI USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 3.1. Metoda ServQUAL ; 3.2. LibQUAL+ ; 3.3. Analiza połączona (ang. conjoint analysis) ; 3.4. StatsQUAL ; 3.5. WebQUAL ; 3.6. TechQUAL+. Rozdz. 4. BADANIA WPŁYWU ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH NA OTOCZENIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNE: 4.1. Badania wpływu edukacyjno-informacyjnego bibliotek ; 4.2. Badania wpływu kulturalno-środowiskowego bibliotek ; 4.3. Wpływ ekonomiczny oraz wartość ekonomiczna usług biblioteczno-informacyjnych ; ANEKSY.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104031 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [249]-273.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ang. (Aneksy).
Streszcz. pol. i ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej