369246
Książka
W koszyku
(PNiP)
CZ. I. WOKÓŁ ZNANYCH KATEGORII I ROZWAŻAŃ W PEDAGOGICE SPECJALNEJ: R. 1. Interdyscyplinarny charakter pedagogiki specjalnej: Pedagogika specjalna a medycyna - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a psychologia - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a prawo - wybrane problemy ; Pedagogika specjalna a socjologia - wybrane problemy ; Terminologiczne ustalenia, terminologiczne kontrowersje - wokół pojęcia "niepełnosprawność" ; R. 2. O podmiocie pedagogiki specjalnej - klasyczne ujęcia głównych rodzajów niepełnosprawności: Niepełnosprawność wzroku ;Uszkodzenia słuchu ; Niepełnosprawność intelektualna ; Choroby przewlekłe i niepełnosprawność narządu ruchu ; Niedostosowanie społeczne, zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży ; CZ. II. WSPÓŁCZESNE ZAGADNIENIA PEDAGOGIKI SPECJALNEJ: R. 3. Paradygmatyczne zmiany we współczesnej pedagogice specjalnej ; R. 4. Specjalne potrzeby edukacyjne - między pedagogiką a pedagogiką specjalną Wczesne wspomaganie rozwoju a niepełnosprawność ; ASD - autustyczne spektrum zaburzeń jako egzemplifikacja całościowych zaburzeń rozwojowych ; Uczeń zdolny - uczeń ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi ; Osoba z niepełnosprawnością w różnych formach edukacji - między segregacją a włączaniem ; R. 5. Dorosłość i starość z niepełnosprawnością - zagadnienia andragogiki i gerontologii specjalnej ; R. 6. Osoba z niepełnosprawnością w erze cyfrowej: Nowe technologie a aktywność społeczna osób z niepełnosprawnością ; Komunikacja zapośredniczona - możliwości i zagrożenia ; Zagrożenia związane z korzystaniem z nowych technologii komunikacyjnych a niepełnosprawność - agresja elektroniczna.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-104325 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [651]-696. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej