369137
Książka
W koszyku
R. 1. ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO: Pojęcie i specyfika marketingu międzynarodowego ; Rola nabywców instytucjonalnych i konsumentów w marketingu międzynarodowym ; R. 2. PODSTAWOWE TRENDY WE WSPÓŁCZESNYM MIĘDZYNARODOWYM OTOCZENIU FIRMY: Globalizacja otoczenia gospodarczego i globalna konkurencja ; Rozwój technologiczny ; Rola interesariuszy w konkurencyjności przedsiębiorstwa ; R. 3. WSPÓŁCZESNE PROCESY INTERNACJONALIZACJI FIRMY: Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy ; Przegląd wybranych modeli internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Modele etapowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model eklektyczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model strategiczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa oparte na podejściu sieciowym: Istota podejścia sieciowego, Model sieciowy J. Johansona i L.-G. Mattssona, Model sieciowy Uppsala 2009, Model sieciowy internacjonalizacji D. Blankenburg, Model sieciowy internacjonalizacji K. Fonfary ; R. 4. PROCES INTERNACJONALIZACJI KONSUMENTÓW: Rynek konsumencki i rynek przedsiębiorstw-ujęcie tradycyjne ; Zmiana charakteru międzynarodowego rynku konsumentów: Struktura rynku, Zachowania zakupowe, Praktyki marketingowe ; Powiązania sieciowe na międzynarodowym rynku konsumentów a rozwój technologiczny w systemach komunikacji ; BioWare - współpraca z konsumentami - case study ; R. 5. MARKETING PARTNERSKI [RELATIONSHIP MARKETING) NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres wykorzystania koncepcji marketingu partnerskiego na rynkach zagranicznych ; Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) na rynkach zagranicznych: Definicja CRM, Globalizacja zarządzania relacjami z klientami, Korzyści i zagrożenia stosowania CRM na rynkach międzynarodowych ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z nabywcami ; Wdrażanie marketingu partnerskiego: Podstawowe bariery, Predyspozycje przedsiębiorstw do wdrożenia marketingu partnerskiego na rynku międzynarodowym ; Hard Rock Cafe - wdrożenie Globalnego Systemu Lojalnościowego - case study ; R. 6. TWORZENIE, ROZWÓJ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres produktu ; Struktura produktu ; Proces tworzenia produktu na współczesnym rynku międzynarodowym ; Międzynarodowy cykl życia produktu ; Międzynarodowy cykl życia produktu na przykładzie samochodu Volkswagen Santana - case study ; R. 7. WSPÓŁCZESNE DYLEMATY STANDARYZACJI PRODUKTU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH: Istota standaryzacji i adaptacji ; Standaryzacja produktu a globalizacja ; Standaryzacja a adaptacja - wpływ na politykę promocji, cen i dystrybucji ; Standaryzacja produktu na rynkach B2B i B2C ; Standaryzacja produktu: atut czy przeszkoda na współczesnym rynku międzynarodowym ; Standaryzacja produktu w branży motoryzacyjnej na przykładzie volkswagen aktiengesellschaft - case study ; R. 8. KONCEPCJE MARKI I POZYCJONOWANIA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKI MIĘDZYNARODOWYM: Istota i walory marki na współczesnym rynku międzynarodowym ; Produkować czy markować ; Co-branding ; Pozycjonowanie ; Ekspansja marki Vodafone na rynek Indii -case study ; R. 9. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na działalność marketingową na rynku zagranicznym (produkt, dystrybucja, promocja, ceny): Marketing a technologie informacyjne i komunikacyjne - zagadnienia ogólne, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na produkt, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na dystrybucję, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na cenę, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na promocję, Alitalia - siła nabywców i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie technologii informacyjnych i komunikacyjnych - case study ; Rola i wykorzystanie technologii informatycznych w badaniu potrzeb nabywców na rynkach zagranicznych: Wykorzystanie technologii informatycznych w poszukiwaniu szans rynkowych, Badania indywidualne, Badania trendów rynkowych ; R. 10. ETYKA A MARKETING MIĘDZYNARODOWY: Dominujące spojrzenie na etykę w biznesie ; Wielopoziomowość etyki ; Oddziaływanie etyki na politykę produktu, promocji, dystrybucji i cen oraz zakres nieetycznych zachowań firm na współczesnym rynku międzynarodowym ; Google - dylematy natury etycznej przy wejściu na rynek chiński - case study.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103148 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej