369744
Książka
W koszyku
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 169-184.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej