369253
Książka
W koszyku
Cz. I. WROWADZENIE W TEORIĘ UCZENIA SIĘ MUZYKI EDWINA E. GORDONA: 1.1. Edwin Elias Gordon, 1.2. Rozwój zdolności muzycznych, 1.3. Audiacja wstępna, 1.4. Audiacja właściwa, 1.5. Struktura teorii uczenia się muzyki ; Cz. II. KIEROWANIE MUZYCZNYM ROZWOJEM CZŁOWIEKA: 2.1. Umuzykalnienie niemowląt i małych dzieci, 2.2. Kształcenie poczucia rytmu i tempa, 2.3. Solfeż rytmiczny Edwina. E. Gordona: Najważniejsze zasady solfeżu rytmicznego E. E. Gordona, Przykłady sylab rytmicznych opartych na funcjach pulsu, Enrytmia, 2.4. Solfeż tonalny ; Cz. III. IMPROWIZACJA: 3.1. Kroki w nauce improwizacji, 3.2. Praktyczne przykłady nauki improwizacji: Nauka improwizacji na przykładzie piosenki "Przyszła pani Wiosna", Nauka improwizacji na przykładzie piosenki "Nie chcę cię", Piosenka "Bandoska" w nauce improwizacji, Piosenka "Siedzi sobie zając" w nauce improwizacji, Piosenka "Przyleciał ptaszek" w nauce improwizacji ; ANEKS: 4.1. Przykłady motywów rytmicznych w różnych rodzajach metrum: Zwykłe metrum dwudzielne, Zwykłe metrum trójdzielne, 4.2. Przykłady motywów tonalnych w różnych tonacjach: Tryb majorowy, Tryb minorowy ; Słowniczek terminów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2825 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 124-126.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej