378283
Book
In basket
WSTĘP ; R. I. ISTOTA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ: 1. Pojęcie komunikacji społecznej ; 2. Wybrane sposoby komunikacji społecznej ; 3. Środki komunikacji społecznej (metody, techniki, narzędzia) ; 4. Dezinformacja w komunikacji ; R. II. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W TEORII I PRAKTYCE: 1. Istota zarządzania kryzysowego ; 2. Podstawy prawne zarządzania kryzysowego ; 3. System zarządzania kryzysowego w Polsce i jego struktura ; 4. Zarządzanie kryzysowe w województwie w odniesieniu do wybranych za-grożeń niemilitarnych w województwie podkarpackim ; R. III. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W PRAKTYCE: 1. Zarządzanie kryzysowe a komunikacja w kryzysie ; 2. Organizacja służby prasowej w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ; 3. Współdziałanie służby prasowej z innymi podmiotami uczestniczącymi w zarządzaniu kryzysowym w województwie podkarpackim ; R. IV. PROPOZYCJA ZMIAN W OBSZARZE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ODNIESIENIU DO ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO NA PODSTAWIE BADAŃ: 1. Wyniki analizy materiałów prasowych i dokumentów ; 2. Podsumowanie wywiadów eksperckich ; 3. Wyniki badań ankietowych ; 4. Wyniki prowadzonej obserwacji ; 5. Komunikacja społeczna w kontekście przeprowadzonych badań i propozycja zmian w badanym obszarze.
Availability:
Copies are only available in the library: sygn. R-12932 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 247-251.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again