378561
Książka
W koszyku
CZ. I. Perspektywy, wyzwania i zmiana przestrzeni osób z niepełnosprawnością: Ewa Nałącz-Kłos,The Gateway Award - nowa perspektywa i szansa kreatywnej pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną ; Henryk Waszkowski, Proces inkluzji społecznej harcerzy z niepełnosprawnością na przykładzie ruchu drużyn Nieprzetartego Szlaku ; Delfina Ertanowska, Wykluczenie społeczne i bariery edukacyjne na przykładzie mniejszości etnicznej Ukraińców-Łemków w Polsce. Historia i współczesność ; Sylwia Zubrzycka, Rola asystenta rodziny w inkluzji społecznej osób z niepełnosprawnością ; Cz. II. Edukacja i zmiana - ku inkluzji i włączeniu osób z niepełnosprawnością: Agata Kułaga, Przygotowanie ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim oraz z głęboką niepełnosprawnością sprzężoną do funkcjonowania w otwartym społeczeństwie ; Emilia Wieczorek, Studenci z niepełnosprawnościami - ujęcie strategiczne. Egzemplikacja ZSN Ad Astra UAM - jakość życia studentów z niepełnosprawnością UAM ; Marzena Baran, Gotowość kandydatów na nauczycieli do edukacji inkluzyjnej w szkole ogólnodostępnej ; Maciej Kokoszka, Edukacja w procesie readaptacji społecznej skazanych ; Klaudia Sabat-Zabłotni, Inkluzja społeczna byłych więźniów - szansa czy bariery w perspektywie przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych ; Cz. III. Szkoła oraz oddziaływania wypierających proces inkuzji i włączania: Grzegorz Całek, Szkoła włączająca czy wyłączająca? Rzeczywistość szkolna widziana oczami rodziców dzieci z zespołem Aspargera ; Katarzyna Król, Mariola Sokół, Izabela Ważna, Integracja i wspólna zabawa szansą aktywnego wspierania dzieci z niepełnosprawnością ; Agnieszka Leś, Życie młodego człowieka z niepełnosprawnością w obliczu wyzwań edukacyjnych i zawodowych ; Joanna Inglot-Kulasa, Joanna Mazurkiewicz, Marlena Czarnisz, Fundacja Integracji przez Sport HANDICAP Zakopane jako przykład dobrych praktyk w zakresie nowatorskich rozwiązań dotyczących działań normalizacyjnych i włączających ; Janusz Kawa, Wybrane koncepcje i teorie Floriana Znanieckiego i ich odniesienie do osób w starszym wieku ; Justyna Drożdż, Wybrane dokumenty prezentujące prawa dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do edukacji w Wielkiej Brytanii.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112706 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej