369113
Książka
W koszyku
R. I. Przedsiębiorstwa zaawansowane technologicznie: 1.Branże high-tech według różnych klasyfikacji ; 2. Specyfika przedsiębiorstw high-tech ; 3. Przedsiębiorstwa high-tech jako przedsiębiorstwa oparte na wiedzy i jako organizacje „uczące się” ; 4. Przedsiębiorstwa high-tech a wzrost gospodarczy ; 5. Kierunki badań nad przedsiębiorstwami high-tech ; R. II. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw: 1. Wczesne teoretyczne koncepcje internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 2. Teorie neotechnologiczne ; 3. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw ; 4. Modele etapowej internacjonalizacji ; 5. Podejście zasobowe ; 6. Podejście sieciowe ; 7. Podejście szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej ; 8. Modele oparte na wiedzy ; 9. Holistyczne podejście do internacjonalizacji ; 10. Podejścia alternatywne ; 11. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 12. Sposoby wejścia na rynki zagraniczne (instrumenty internacjonalizacji) ; 13. Strategie internacjonalizacji ; 14. Pomiar poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstw ; R. III. Wczesna i szybka internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Definiowanie born globals (BGs) ; 2. Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (INVs) ; 3. Ewolucja kierunków badań nad firmami born globals oraz INVs ; 4. Współczesne kierunki badań nad INVs i BGs ; 5. Wybrane modele internacjonalizacji born global ; 6. Czynniki internacjonalizacji born global ; 7. Orientacja przedsiębiorcza a teoria internacjonalizacji – koncepcja międzynarodowej orientacji przedsiębiorczej ; ROZDZIAŁ 4. Innowacje a internacjonalizacja przedsiębiorstw: 1. Pojęcie i typy innowacji ; 2. Innowacyjność ; 3. Proces innowacyjny ; 4. Innowacyjne modele internacjonalizacji ; 5. Internacjonalizacja a innowacyjność ; 6. Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej ; R. V. Empiryczna analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Założenia metodyczne badania ; 2. Znaczenie badania ; 3. Metodyka badania ; 4. Analiza internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw ; 5. Podsumowanie wyników badań.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111605 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia [161]-173. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, naukowców, badaczy, doktorantów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej