369113
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Introduction THE PHILOSOPHY OF MARKETING AUTOMATION ; Part I NEW TERMSŁ 1. The meaning of Big Data revolution ; 2. New consumer ; 3. New marketer ; 4. New seller ; Part II MARKETING AUTOMATION AND BIG DATA REDEFINE THE MARKETING YOU KNOW: 1. Traditional 4P ; 2. Guidance for people choosing their marketing automation platform ; 3. Lead leaking ; 4. The role of education in the shopping process ; 5. Content marketing with marketing automation ; 6. New approach towards e-mail marketing ; 7. Loyalty programs ; 8. Mobile channel ; Part III PRACTICAL RECOMMENDATIONS: 1. Creating a buyer persona ; 2. Contact monitoring and management via CRM ; 3. Lead acquisition ; 4. E-mail marketing ; 5. Lead nurturing ; 6. Website marketing ; 7. Personalizing your WWW ; 8. Sales ; 9. Retention ; 10. Social media ; 11. Mobile ; 12. Marketing analytics ; 13. Guidance for people choosing their marketing automation platform.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111590, A-111591 (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 169-173.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej