378621
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 1. REKLAMA W WYSZUKIWARKACH: Wyszukiwarka jako źródło reklamy ; Rynek wyszukiwarek w Polsce ; Dlaczego reklama w wyszukiwarce jest skuteczna ; Formy reklamy w wyszukiwarce ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 2. GOOGLE ADWORDS: Czym jest Google AdWords ; Elementy programu AdWords ; Czy AdWords jest dla mnie? ; Wady i zalety AdWords ; Ile kosztuje AdWords? ; Jak zacząć z AdWords? ; Najczęstsze błędy ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 3. SEO: Czym jest SEO? ; Podstawy SEO ; Czy SEO jest dla mnie? ; Wady i zalety SEO ; Ile kosztuje SEO? ; Jak zacząć SEO? ; Najczęstsze błędy w SEO ; ŁUKASZ KĘPIŃSKI, R. 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Czym są media społecznościowe ; Nie bój się nieświeżych kurczaków! ; Budować własną społeczność czy korzystać z gotowych ; Czemu Facebook jest najważniejszy? ; O co tak naprawdę chodzi na Facebooku ; EdgeRank ; Koligacja ; Waga ; Odstęp czasu ; Fan page to strona WWW ; Kiedy publikować ; Strategia social media ; Zakładamy fan page ; Jak promować posty ; MARCIN KORDOWSKI, R. 5. CONTENT MARKETING: Wstęp ; Big Picture i efekty uboczne ; Do kogo będziemy mówić i w jakim języku ; Kanały dystrybucji ; Cele ; Wybór persony ; KAMIL SZTUBECKI, R. 6. KATALOGI FIRM: Trochę historii ; Zrozumieć Yellow Pages ; Wady Yellow Pages ; Miejsce Yellow Pages we współczesnym marketingu ; Yellow Pages — kompleksowy dostawca usług marketingowych ; Wybór oferty Yellow Pages ; Panorama Firm ; Polskie Książki Telefoniczne - Pkt.pl ; Firmy.net ; Porównanie ofert i wyników.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109714 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej