375171
Book
In basket
"Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią" to raport z badania nad relacją pomiędzy poziomem kompetencji medialnych a stereotypowością podejścia do wyglądu kobiet. Analiza jakościowa oraz jakościowa reakcji na fotografie modelek w różnym wieku, z których każda występuje w czterech odmiennych stylizacjach, pokazuje schematy myślenia szerokiego spektrum respondentów: mężczyzn i kobiet, młodszych i starszych, mniej i bardziej wykształconych, mieszkających w mieście i na wsi. Pomimo wyraźnego zróżnicowania stosunku do tego, co kobietom wypada, a czego nie wypada w określonym wieku, bez względu na to, czy sądy wyrażone zostały ostro i bezpardonowo, czy też łagodnie – wszystkich respondentów wydaje się łączyć jedno wyraźne oczekiwanie: kobiety mają obowiązek wyglądać ładnie - niezależnie, czy będzie im w danym stroju wygodnie, czy nie! [Wydawnictwo Barbelo, 2020]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-108732 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 152-153.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again