378325
Książka
W koszyku
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej