378722
Book
In basket
CZĘŚĆ I.TEORETYCZNE ASPEKTY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI I TERAPII ZAJĘCIOWEJ: 1. Niepełnosprawność intelektualna definicje, przyczyny, klasyfikacje ; 2. Charakterystyka wybranych zaburzeń rozwojowych związanych z niepełnosprawnością intelektualną ; 3. Charakterystyka wybranych zaburzeń psychicznych współwystępujących z niepełnosprawnością intelektualną ; 4. Rozumienie terapii zajęciowej i umiejętności terapeuty zajęciowego pracującego z osobami z niepełnosprawnością intelektualną ; 5. Wybrane narzędzia oceny w terapii zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną ; CZĘŚĆ II. OBSZARY FUNKCJONOWANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I MOŻLIWOŚCI, JAKIE DAJE TERAPIA ZAJĘCIOWA: 6. Podstawowe i złożone czynności życia codziennego ; 7. Terapia zajęciowa osób z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku szkolnym ; 8. Praca jako istotny obszar terapii zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 9. Czas wolny i zabawa osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 10. Uczestnictwo społeczne ; CZĘŚĆ III. WYBRANE PROBLEMY ZAJĘCIOWE OSÓB L NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ: 11. Terapia zajęciowa osób z zespołem Downa w okresie wczesnego dzieciństwa ; 12. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną z perspektywy terapii zajęciowej ; 13. Wybrane zagadnienia terapii zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim ; 14. Środowiska polisensoryczne dla osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie metody Snoezelen (MSE).
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-376 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej i okładce: Patronat merytoryczny Komitet Rehabilitacji, Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again