378533
Book
In basket
(Pedagogika Wobec Współczesności)
SPIS TREŚCI: Część I. EDUKACJA I PEDAGOGIKA W WARUNKACH ZMIANY KULTUROWEJ 1. Wytwarzanie wiedzy pedagogicznej i studiowanie pedagogiki w społeczeństwie opartym na wiedzy 2. Instytucjonalizacja i dyscyplinaryzacja pedagogiki 3. ''Uczenie się'' jako centralna kategoria pojęciowa współczesnej praktyki edukacyjnej Część II. PEDAGOGIKA OGÓLNA. SPOŁECZNA PRAKTYKA EDUKACYJNA JAKO PRZEDMIOT BADAŃ PEDAGOGICZNYCH (W PERSPEKTYWIE POZNAWCZEJ WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKI OGÓLNEJ) 4. Miejsce edukacji w kontekście przemian cywilizacyjnych przełomu wieków 5. Związek teorii naukowych z praktyką edukacyjną 6. Język współczesnej pedagogiki 7. Naukoznawcze i metodologiczne przesłanki konstytuujące współczesne myślenie o wytwarzaniu wiedzy pedagogicznej # Część III. EWOLUCJA MYŚLENIA ORAZ REGUŁ I ZASAD ZWIĄZANYCH Z WYTWARZANIEM WIEDZY O EDUKACJI 8. Problemy, antynomie, dylematy i kontrowersje związane z wytwarzaniem wiedzy o edukacji w ramach filozofii 9. Ewolucja tożsamości pedagogiki.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-37(07) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks.
Target audience note
Podręcznik dla studentów pedagogiki (studia magisterskie i licencjackie), pedagogiki specjalnej oraz kierunków przygotowujących do zawodu nauczyciela, a także dla osób zajmujących się zawodowo problemami edukacji (politycy, pracownicy administracji, samorządowcy, dziennikarze).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again