369744
Książka
W koszyku
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ľ m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. [PWN, 2007]
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-65
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [172]-176. - Indeks
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej