369113
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Dyskurs nowych wypowiedzi: 1.1. Pojęcie i istota dyskursu.1.2. Tekst w dyskursie.1.3. Tekst i kontekst w dyskursie.1.4. Dyskurs potoczny.1.5. Dyskurs naukowy.1.6. Dyskurs literacko-artystyczny. 1.7. Dyskurs religijno-mistyczny.1.8. Język i kultura dyskursu. 2. Dyskurs medialny: 2.1. Medialny dyskurs religijny. 2.2. Medialny dyskurs polityczny. 2.3. Medialny dyskurs biznesowy. 2.4. Medialny dyskurs naukowy. 2.5. Medialny dyskurs artystyczny. 2.6. Medialny dyskurs kulturowy. 2.7. Społeczny dyskurs medialny. 3. Wartości poznawcze dyskursu. 4. Wartości poznawcze narracji: 4.1. Wartości poznawcze autonarracji. 4.1.1. Autonarracja oczekująca. 4.1.2. Autonarracja nadrealistyczna. 5. Nowe media a teksty w tekstach. 6. Medialna sztuka narracyjna i elementy magii. 7. Nowe media: jak wyrazić niewyrażalne. 8. Konstruowanie nowych wypowiedzi: 8.1. Komunikat i komunikowanie. 8.2. Narracje egzystencjalne - Kirkegaard, Sartre, Heidegger. 8.3. Narracje fenomenologiczne - Husserl, Ingarden. 8.4. Narracje strukturalistyczne - Claude Levi-Strauss. 9. Nowe media i ogólne konkluzje o komunikowaniu międzyludzkim.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215-219.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej