378257
Book
In basket
Wstęp. 1. Dyskurs nowych wypowiedzi: 1.1. Pojęcie i istota dyskursu.1.2. Tekst w dyskursie.1.3. Tekst i kontekst w dyskursie.1.4. Dyskurs potoczny.1.5. Dyskurs naukowy.1.6. Dyskurs literacko-artystyczny. 1.7. Dyskurs religijno-mistyczny.1.8. Język i kultura dyskursu. 2. Dyskurs medialny: 2.1. Medialny dyskurs religijny. 2.2. Medialny dyskurs polityczny. 2.3. Medialny dyskurs biznesowy. 2.4. Medialny dyskurs naukowy. 2.5. Medialny dyskurs artystyczny. 2.6. Medialny dyskurs kulturowy. 2.7. Społeczny dyskurs medialny. 3. Wartości poznawcze dyskursu. 4. Wartości poznawcze narracji: 4.1. Wartości poznawcze autonarracji. 4.1.1. Autonarracja oczekująca. 4.1.2. Autonarracja nadrealistyczna. 5. Nowe media a teksty w tekstach. 6. Medialna sztuka narracyjna i elementy magii. 7. Nowe media: jak wyrazić niewyrażalne. 8. Konstruowanie nowych wypowiedzi: 8.1. Komunikat i komunikowanie. 8.2. Narracje egzystencjalne - Kirkegaard, Sartre, Heidegger. 8.3. Narracje fenomenologiczne - Husserl, Ingarden. 8.4. Narracje strukturalistyczne - Claude Levi-Strauss. 9. Nowe media i ogólne konkluzje o komunikowaniu międzyludzkim.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 215-219.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again